mboost-dp1
Sponsor system
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej.
Jeg er gået igang med et nyt projekt, om sundmad, for at hjælpe overvægtige i Danmark, eller bare folk som vil leve en sund livstil.
Baseonemedia.dk har sponsoret et design, og søger nu en programør eller et firma som vil betale en programør for at lave opgave, i vil naturligvis komme ind og stå på min hjemmeside.
Nå, nu til opgave.
www.mm-hotel.dk/sundmenu.txt
Det lyder som ret meget, men har bare prøvet og skrevet meget om hver ting, beskrivelsen minder lidt om food4u.dk, der kan i evt. hente inspiration
Jeg er gået igang med et nyt projekt, om sundmad, for at hjælpe overvægtige i Danmark, eller bare folk som vil leve en sund livstil.
Baseonemedia.dk har sponsoret et design, og søger nu en programør eller et firma som vil betale en programør for at lave opgave, i vil naturligvis komme ind og stå på min hjemmeside.
Nå, nu til opgave.
www.mm-hotel.dk/sundmenu.txt
Det lyder som ret meget, men har bare prøvet og skrevet meget om hver ting, beskrivelsen minder lidt om food4u.dk, der kan i evt. hente inspiration
30% af min afgangsklasse lavede noget hjemmeside som afgangsprojekt.
Om de så havde respekt for sig selv eller ej - tjah, det ved jeg sq' ikke noget om. Det er heller ikke respekt vi taler om her, det er at få noget gratis / billig arbejdskræft.
Eller måske har jeg misforstået hvad denne tråd går ud på?
30% af min afgangsklasse lavede noget hjemmeside som afgangsprojekt.
Om de så havde respekt for sig selv eller ej - tjah, det ved jeg sq' ikke noget om. Det er heller ikke respekt vi taler om her, det er at få noget gratis / billig arbejdskræft.
Eller måske har jeg misforstået hvad denne tråd går ud på?
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.