mboost-dp1

Sponsor system

Gå til bund
Gravatar #1 - Aliaz
22. jun. 2008 14:18
Hej.

Jeg er gået igang med et nyt projekt, om sundmad, for at hjælpe overvægtige i Danmark, eller bare folk som vil leve en sund livstil.

Baseonemedia.dk har sponsoret et design, og søger nu en programør eller et firma som vil betale en programør for at lave opgave, i vil naturligvis komme ind og stå på min hjemmeside.
Nå, nu til opgave.
www.mm-hotel.dk/sundmenu.txt

Det lyder som ret meget, men har bare prøvet og skrevet meget om hver ting, beskrivelsen minder lidt om food4u.dk, der kan i evt. hente inspiration
Gravatar #2 - johanmw
24. jun. 2008 12:27
Uden at være 100% sikker på det, så ville jeg da tro at man burde kunne lave noget du leder efter i Wordpress, Joomla eller lignende open source.

Jeg er dog ikke sikker på at man kan lave et community, som du efterspørger, men jeg tror der er plugins til det.
Gravatar #3 - Aliaz
24. jun. 2008 16:47
Okay, har prøvet Joomla - uden held.
Gravatar #4 - Corholio
24. jun. 2008 16:55
#1, #3

Mit forslag er:

1. Gå ned på den nærmeste datamatiker uddannelse.
2. Tal med deres studievejleder / uddannelseskoordinater om der er nogle unge der står uden afgangsprojekt
3. Hvis der ikke kommer nogen henvendelse, så må du ud og betale dig fra opgaven.

That's it, simple as that!
Gravatar #5 - Aliaz
25. jun. 2008 11:08
Der er ingen i min by. eller tæt på.
Gravatar #6 - Windcape
26. jun. 2008 06:18

Ingen datamatiker med respekt for sig selv ville lave en eller anden lallet hjemmeside som afgangsprojekt.

Du skal bare bruge et standard CMS, find et eller andet barn som kan sætte det op for dig.
Gravatar #7 - Aliaz
26. jun. 2008 11:16
Forskellige menninger, må man sige.
Gravatar #8 - Corholio
28. jun. 2008 12:30

30% af min afgangsklasse lavede noget hjemmeside som afgangsprojekt.

Om de så havde respekt for sig selv eller ej - tjah, det ved jeg sq' ikke noget om. Det er heller ikke respekt vi taler om her, det er at få noget gratis / billig arbejdskræft.

Eller måske har jeg misforstået hvad denne tråd går ud på?
Gravatar #9 - Aliaz
28. jun. 2008 19:01
Ja, du har forstået det rigtig!
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login