mboost-dp1

Søger programmør

Gå til bund
Gravatar #1 - Soilbreaker
17. jun. 2010 22:58
Leder efter en programmør som har kendskaber til world of warcraft... Basically går det bare ud på at lave et program som tillader ens "wow character" at gå igennem vægge i spillet og/eller evt. mugligheder. Er du fit for fight så leave en comment, eller kan du selvfølgelige også bare sende mig en besked i min indbakke eller hvad man kalder det ;)
Gravatar #2 - Windcape
17. jun. 2010 23:47
Hvem er klar på at sende ham en keylogger? :)
Gravatar #3 - The-Lone-Gunman
18. jun. 2010 00:02
Er det her en joke jeg ikke forstår, eller er #1 virkelig retarderet?

successful troll is successful
Gravatar #4 - Mort
18. jun. 2010 08:33
Den slags programmer findes allerede på nettet, det er nok en hel del billigere at købe et kopi af dem end at få en til at kode et tilsvarende program for dig.

Du skal også være forberedt på at du bliver bannet meget hurtigt når du bruger den slags cheat. Serveren opdager hurtigt at du flytter dig steder hen hvor du ikke normalt kan bevæge dig hen og så bliver du markeret til efterforskning og kort tid efter bannet.
Gravatar #5 - arntc
18. jun. 2010 13:16
#OP

Når du finder én programmør, der alene, har held med at bypasse og snyde Warden, så finder han nok hurtigt ud af at du ikke har råd til at betale ham.

Når i så sammen beslutter at sælge det wallhack i har lavet, så vågner Blizzard/Activisions advokater fra deres skønhedssøvn, hvorefter de trykker på deres "lets make this punk pay 1.000.000 years worth of average personal income" og resten af dit sølle liv betaler du af til Blizzard/Activision.
Gravatar #6 - Windcape
18. jun. 2010 14:41

Det er nu ellers nemt nok. Og så længe du ikke tager betaling for at distributere dine cheats, er det ikke så slemt. Slet ikke hvis du er bosat i Europa.

Men jeg ser ingen grund til at hjælpe en person der bare vil lave banalt snyd.
Gravatar #7 - Daniel-Dane
18. jun. 2010 15:36
Wikipedia skrev:
[...] a full Mac version of Warden is possible to implement, currently only the skeleton of Warden exists in the client and with no actual scans.
Så er den ged barberet.
Gravatar #8 - Windcape
18. jun. 2010 16:02

Men memory og dll-injection er ikke nært så udbredt til Mac!
Gravatar #9 - arne_v
18. jun. 2010 16:07
Windcape (6) skrev:
Men jeg ser ingen grund til at hjælpe en person der bare vil lave banalt snyd.

Ville du hjælpe med avanceret snyd?

:-)
Gravatar #10 - Windcape
18. jun. 2010 16:17

Det afhænger af udfordringen ;)
Gravatar #11 - Daniel-Dane
18. jun. 2010 17:06
Bingo Banko.
Gravatar #12 - Windcape
18. jun. 2010 19:40

Jeg skrev da også noget kode til det "projekt" :)
Gravatar #13 - Daniel-Dane
18. jun. 2010 19:59
Du frigav aldrig et ordentligt program.
Gravatar #14 - Windcape
18. jun. 2010 20:03

Nej, tv2 blokerede min IP :p
Gravatar #15 - Daniel-Dane
18. jun. 2010 20:16
Det prøvede jeg adskillige gange. Det gik over efter et stykke tid.

Du giver for let op! Også ang. dll-injections på Mac! De skal fandeme også introduceres til dll'er. Og vi skal også af med *nix'ernes .so'er!
Gravatar #16 - Windcape
18. jun. 2010 20:24

Men *nix hippierne foretrækker jo open source. Så kan man kompilere sine cheats direkte ind i ens spil!
Gravatar #17 - Soilbreaker
19. jun. 2010 20:18
The-Lone-Gunman (3) skrev:

Ok. Har man ikke lov til at stille nogle spørgsmål eller hvad...?
Gravatar #18 - Soilbreaker
19. jun. 2010 20:19
Men tak skal i ellers ha'. Så blev jeg det klogere =)
Gravatar #19 - Coney
19. jun. 2010 20:28
Soilbreaker (17) skrev:
The-Lone-Gunman (3) skrev:

Ok. Har man ikke lov til at stille nogle spørgsmål eller hvad...?

Helt sikkert man har det:) Og siden du tilsyneladende mente det seriøst så har du også helt selv svaret på gunmans spørgsmål:)
Gravatar #20 - arntc
20. jun. 2010 10:34

Er du?
Er du holdt op med at lede efter et program der ødelægger spiloplevelsen for alle de andre?
Gravatar #21 - kasperd
20. jun. 2010 12:40
arne_v (9) skrev:
Ville du hjælpe med avanceret snyd?
Hvis det foregår på lovlig vis, og der er er nogen som vil betale prisen, så ser jeg ikke noget fuldstændigt forkasteligt i det.

Det betyder blot at man i stedet er gået i gang med at spille et andet spil. På den ene side er der en programmør som prøver at lave en platform hvor der ikke kan snydes, og på den anden side er der en programmør som prøver at finde huller i systemet. Nogle personer vil finde at denne dyst mellem to programmører er en mere interessant udfordring end at spille world of warcraft.

Men jeg tvivler på at Soilbreaker er parat til at betale prisen for at have en fuldtidsprogrammør til at reverse engineere world of warcraft. Jeg tvivler også på at Soilbreaker er indstillet på, at der skal betales uanset hvilken af de to sider der vinder.

Mit gæt er at Blizzard vinder den tekniske udfordring.

Jeg ville da gerne kaste mig over opgaven, hvis Soilbreaker ville matche min nuværende løn, og i øvrigt betale for en juridisk forundersøgelse af lovligheden af projektet (som skal udføres af en dansk advokat valgt af mig).
Gravatar #22 - Windcape
20. jun. 2010 17:59

At omgå anti-cheat er sjældent det sjove (fordi det plejer at være utrolig nemt). Det sjove er hvad man kan modificere et spil til at kunne, kun med client-side ændringer.

Vi har gennem tiden lavet nogle rigtige sjove ting, specielt til koreanske MMOs, som jeg vil kalde advanceret snyd.

En del af dem var endda ikke engang snyd-snyd, men forbedringer til selve klienten.

Advanceret snyd kan også være emulators, o/lign.

kasperd (21) skrev:
Nogle personer vil finde at denne dyst mellem to programmører er en mere interessant udfordring end at spille world of warcraft.
Absolut. Jeg finder dog WoW sjovt, så jeg vil ikke snyde i det.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login