mboost-dp1
søgefunktion i titler
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Skal lave en søgefunktion.
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Den skal kun søge i mine titler/ord, på den pågældende side, ikke resten af hjemmesiden. Hvordan er det nu lige man smider sådan et stykke kode sammen?
Resultatet af søgningen skal være at den kun viser den pågældende titel, på en tom side.
Søgemaskinen skal helst kunne søge på dele af titlen.
Har haft kigget på freefind.com, men den søgte på indholdet af alle mine sider, og den skal kun søge på den pågældende side.
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Tittel Tittel
Den skal kun søge i mine titler/ord, på den pågældende side, ikke resten af hjemmesiden. Hvordan er det nu lige man smider sådan et stykke kode sammen?
Resultatet af søgningen skal være at den kun viser den pågældende titel, på en tom side.
Søgemaskinen skal helst kunne søge på dele af titlen.
Har haft kigget på freefind.com, men den søgte på indholdet af alle mine sider, og den skal kun søge på den pågældende side.
Eh, hvilken slags information skal du søge på? Databaseindhold? XML-filer?
Hvilke sprog taler vi om? PHP? ASP?
Hvilke sprog taler vi om? PHP? ASP?
Så vil jeg sige at dine brugere er bedre stillet med deres browsers søgefunktion, end noget du kan implementere.
Så vil jeg sige at dine brugere er bedre stillet med deres browsers søgefunktion, end noget du kan implementere.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.