mboost-dp1

Skriv dit eget OS....

Gå til bund
Gravatar #1 - Cyrack
11. aug. 2002 15:32
... i Windows?
Jeg har læst artiklen (http://www.newz.dk/forum_item.php?id=21783) om hvordan man kan lave sit eget OS ved hjælp af Linux, men jeg føler mig bedre tilpas i Windows og ville derfor høre om der er nogen som kender
1) en god Assembly compiler + nogle tutorials og et eller andet prog til at ligge hele skidtet ned på en floppy disk
2) En Linux distrib som minder om Windåze i udseende (Bruger normalt Gnome + Redmon (?) theme) og brugervenlighed (CTRL + C == Copy og ikke alt muligt andet crap)
Gravatar #3 - Cyrack
21. aug. 2002 19:54
Takker!
(... sagde manden da han satte sig på riven)

//ZyBo[SE]
Gravatar #4 - Skarr
21. aug. 2002 20:56
Ka' du så holde kæft!;)
Gravatar #5 - brislingf
21. feb. 2003 21:47
Well manden kan jo ikke lege med andet en gui,, hmm mente da ellers han var hård i munden da der kom en lille "vink med en vognstang" til tdc's digitale id....
hmm skrive sit eget os, og så kan man ikke engang sætte sig ud i konsollen... hmmm bad:-(
Gravatar #6 - Cyrack
22. feb. 2003 11:38
#5 - brislingf

For ikke at gøre det til et chat forum så kan du vade de 100+ m der er ned til mig hvis du har noget fornuftigt at sige, ellers er jeg på #newz.dk det meste af tiden...

Mr. 2-dages-reperation-max
Gravatar #7 - brislingf
22. feb. 2003 23:08
Det var dig der startede,, med hensyn til XP..... syndt at du måtte kapitulere overfor linux konsollen... Og desuden var der mere end 100+ m.. den dag jeg skrev dette til dig.
Og desuden mener jeg stadigvæk at alt reperation over to dage er for langt tid og en meget dårlig service.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login