mboost-dp1
Programør søges til Project Nemitasia..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hey
PGA: en aftale med Butterfly omkring at bruge deres grid, får vi en gratis licens, hvis vi kan have en tech demo klar der virker over deres grid, til om 9 måneder. Derfor skal vi bruge 2 programere der kan c++ og er vand til at programer til Windows.. af opgaver kan der nævnes:
Programere til butterfly (mere info på butterfly.net)
Lave Script Engine
Programere Interface
Selve projectet er ikke betalt, dog er det meningen at når spillet er færdigt og udgivet, at alle får del i pengene. Det fungere ved at alle dem der programere til projectet er med ejer i spillet. og der bliver pengene i først eomgang delt ud til dem der har lagt penge ud og dem der har lavet mest osv.. senere hen bliver det lavet om til at der bliver oprettet et firma som alle er med ejer i, og så bliver det udbetalt som løn.. men den tid det problem..
selve spillet er et Fantasy Mmorpg spil, bygget over uo/uo2 ideen.. mere info så fang mig på icq: 22103894 msn: <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
eller mail <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
PGA: en aftale med Butterfly omkring at bruge deres grid, får vi en gratis licens, hvis vi kan have en tech demo klar der virker over deres grid, til om 9 måneder. Derfor skal vi bruge 2 programere der kan c++ og er vand til at programer til Windows.. af opgaver kan der nævnes:
Programere til butterfly (mere info på butterfly.net)
Lave Script Engine
Programere Interface
Selve projectet er ikke betalt, dog er det meningen at når spillet er færdigt og udgivet, at alle får del i pengene. Det fungere ved at alle dem der programere til projectet er med ejer i spillet. og der bliver pengene i først eomgang delt ud til dem der har lagt penge ud og dem der har lavet mest osv.. senere hen bliver det lavet om til at der bliver oprettet et firma som alle er med ejer i, og så bliver det udbetalt som løn.. men den tid det problem..
selve spillet er et Fantasy Mmorpg spil, bygget over uo/uo2 ideen.. mere info så fang mig på icq: 22103894 msn: <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
eller mail <A href="mailto:[email protected]">[email protected]</A>
2 programere (PROGRAMMØRER) der kan c++ og er vand (VANT) til at programer (PROGRAMMERE) til Windows..
Programere (PROGRAMMERE) til butterfly
Selve projectet (PROJEKTET)
Det fungere (FUNGERER) ved at alle dem der programere (PROGRAMMERER) til projectet (PROJEKTET) er med ejer (MEDEJER) i
først eomgang (FØRSTE OMGANG)
Fuck hvor ville jeg nødigt lave debugging på din kode!
Programere (PROGRAMMERE) til butterfly
Selve projectet (PROJEKTET)
Det fungere (FUNGERER) ved at alle dem der programere (PROGRAMMERER) til projectet (PROJEKTET) er med ejer (MEDEJER) i
først eomgang (FØRSTE OMGANG)
Fuck hvor ville jeg nødigt lave debugging på din kode!
Tjaaa, så skal jeg lige ha' rette på nogle af mine kammeraters kommentarer om mig. Jeg går tit under samme benævnelse, men kan godt stave af den grund :) .
#4:
Jamen hvis du godt kan stave, så check lige "Capable" på din egen side: http://sourceforge.net/projects/core-os/... Hehehe.
Jamen hvis du godt kan stave, så check lige "Capable" på din egen side: http://sourceforge.net/projects/core-os/... Hehehe.
#7
---Snip---
Core-OS is based on the idea of making it possible to create an OS, capeable of reading & writing to FAT16/32-Ext2/3 and NTFS. The complete system (inc. GUI) should be capeable of running on a x86 with 16MB RAM or above.
---Snip---
Du skriver 'capeable', den korrekte stavemåde er 'capable' jfr. Politikens Ordbøger.
---Snip---
Core-OS is based on the idea of making it possible to create an OS, capeable of reading & writing to FAT16/32-Ext2/3 and NTFS. The complete system (inc. GUI) should be capeable of running on a x86 with 16MB RAM or above.
---Snip---
Du skriver 'capeable', den korrekte stavemåde er 'capable' jfr. Politikens Ordbøger.
Hmmmm, pudsigt at INGEN af de naturligt engelsk-sprogede der har gennemlæst det og kontaktet mig har nævnt det. Men ok, jeg retter det snarest :/ .
(Jeg misforstod dig åbenbart i første omgang).
(Jeg misforstod dig åbenbart i første omgang).
#10:
Hehehe, nej helt rigtigt. MEN når berador selv påpeger stavefejl så indbyder han da til at hans egen stavning bliver gået efter ;)
Man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog (eller noget i den stil).
Og et stort undskyld til coma fordi hans tråd er blevet kidnappet... :)
Hehehe, nej helt rigtigt. MEN når berador selv påpeger stavefejl så indbyder han da til at hans egen stavning bliver gået efter ;)
Man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog (eller noget i den stil).
Og et stort undskyld til coma fordi hans tråd er blevet kidnappet... :)
Jeg bad vist selv om den, faktisk tror jeg at jeg skylder dig et tak for det Pally ( det virker useriøst med stavefejl i sådan noget, også derfor jeg rettede 'lidt' på Coma).
VI har lige skrevet kontakt med butterfly.net igen.. så nu står vi og skal bruge 1-2 programere der vil være interseret i at arbejde med butterfly´s grid, da vi har 2 licenser til det..
14:
vi er startet forfra med en ny engine.. den frøste kørte open gl.. nu er vi gået over til directx 9.. da det burde speede udviklien lidt op...
selve planlægningen er sådan set kommet rigtig langt.. altså det er kun små systemer der mangler at blive udtænkt.. magi system blandt andet.. der sidder vi og overvejer forskelige metoder..
der ud over har vi fået 2 licenser igen til butterfly.net men lige nu er vi pga mangel på kodere.. vi er 5 kodere.. men pga mangel på kodere mangler vi en eller 2 der vil kunne tænke sig at arbejde med butterfly.net grid system. og udvikle selve server dele...
det meste er planlagt.. og mange af de moduler til vores open gl engine bliver abre ændret så de virker i directx..
det er lidt svært at sige præcist hvor langt vi er kommet, men det går bestemt frem af, dog var det et stort setback da vi måtte skifte engine...
lidt consept art:
http://tmp.blacknet.dk/orc.jpg
http://tmp.blacknet.dk/khar.jpg
http://tmp.blacknet.dk/human.jpg
lidt info fra butterfly omkring os:
http://www.butterfly.net/platform/profiles/Blackne...
lidt mere info:
http://www.butterfly.net/
http://www.hoise.com/primeur/03/articles/monthly/A...
vi er startet forfra med en ny engine.. den frøste kørte open gl.. nu er vi gået over til directx 9.. da det burde speede udviklien lidt op...
selve planlægningen er sådan set kommet rigtig langt.. altså det er kun små systemer der mangler at blive udtænkt.. magi system blandt andet.. der sidder vi og overvejer forskelige metoder..
der ud over har vi fået 2 licenser igen til butterfly.net men lige nu er vi pga mangel på kodere.. vi er 5 kodere.. men pga mangel på kodere mangler vi en eller 2 der vil kunne tænke sig at arbejde med butterfly.net grid system. og udvikle selve server dele...
det meste er planlagt.. og mange af de moduler til vores open gl engine bliver abre ændret så de virker i directx..
det er lidt svært at sige præcist hvor langt vi er kommet, men det går bestemt frem af, dog var det et stort setback da vi måtte skifte engine...
lidt consept art:
http://tmp.blacknet.dk/orc.jpg
http://tmp.blacknet.dk/khar.jpg
http://tmp.blacknet.dk/human.jpg
lidt info fra butterfly omkring os:
http://www.butterfly.net/platform/profiles/Blackne...
lidt mere info:
http://www.butterfly.net/
http://www.hoise.com/primeur/03/articles/monthly/A...
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.