mboost-dp1
Programmeringsforum
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Tit når jeg har problemer med mit arbejde kan jeg google mig til svaret, men har ofte ledt efter et sted at udveksle ideer, tilbyde hjælp eller måske endda lave nogle projekter, med nogle der er lige så tændte på programmering som jeg er..
Kender i nogle udviklerforums? Gerne allround, da jeg ikke kun er fokuseret på ASP, men er lige så meget inde i javascript, css, sql/mssql/db opsætning osv..
Synes aldrig jeg har fundet et ordentlig, dansk og aktivt forum, for udviklere..
Kender i nogle udviklerforums? Gerne allround, da jeg ikke kun er fokuseret på ASP, men er lige så meget inde i javascript, css, sql/mssql/db opsætning osv..
Synes aldrig jeg har fundet et ordentlig, dansk og aktivt forum, for udviklere..
Ork, der er masser! Enjoy :)
www.eksperten.dk
www.udvikleren.dk
www.netcoders.dk
www.activedeveloper.dk
www.dotnetforum.dk
www.eksperten.dk
www.udvikleren.dk
www.netcoders.dk
www.activedeveloper.dk
www.dotnetforum.dk
Ellers så er den danske http://www.asp.dk/
et udemærket sted til ASP-spørgsmål. (Det var den ihvertfald for 4-5 år siden.)
et udemærket sted til ASP-spørgsmål. (Det var den ihvertfald for 4-5 år siden.)
#7: Jup, jeg får i ny og næ jobansøgninger fra nyudklækkede Webintegratorer som fortæller at de har beskæftiget sig med ASP på skolen. Så der findes stadig folk, som bruger det.
Jeg har overvejet om jeg skulle skrive til de forskellige skoler, der udbyder WebIntegrator-uddannelsen og brokke mig over, at de uddanner folk til arbejdsløshed. Jeg mener, i dag ansætter man vel næppe folk, medmindre de erfaring inden for nogle af de sprog der bruges indenfor IT-branchen, og her må ASP vel være død efterhånden (mest naturligt step ville så være et af sprogene indenfor ASP.NET)
Jeg har overvejet om jeg skulle skrive til de forskellige skoler, der udbyder WebIntegrator-uddannelsen og brokke mig over, at de uddanner folk til arbejdsløshed. Jeg mener, i dag ansætter man vel næppe folk, medmindre de erfaring inden for nogle af de sprog der bruges indenfor IT-branchen, og her må ASP vel være død efterhånden (mest naturligt step ville så være et af sprogene indenfor ASP.NET)
Selvfølgelig bliver der stadig skrevet en masse ASP kode.
Der er masser af sites - formentligt millioner af sites - derude som er lavet i ASP. Og det er jo ikke sikkert at en komplet rewrite lige er i budgettet. Så der laves bugfixes og enhancements til eksisterende apps i stor stil.
Ligesom Cobol, PL/I etc..
Jeg kan ikke forestille mig en virksomhed der ville starte noget helt nyt med ASP.
Og jeg er helt enig i at det er aldeles uforsvarligt for en uddannelses institution at uddanne folk med kun ASP.
Der er masser af sites - formentligt millioner af sites - derude som er lavet i ASP. Og det er jo ikke sikkert at en komplet rewrite lige er i budgettet. Så der laves bugfixes og enhancements til eksisterende apps i stor stil.
Ligesom Cobol, PL/I etc..
Jeg kan ikke forestille mig en virksomhed der ville starte noget helt nyt med ASP.
Og jeg er helt enig i at det er aldeles uforsvarligt for en uddannelses institution at uddanne folk med kun ASP.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.