mboost-dp1
PHP - ASP konverter (ved php er bedre, men webhotel sætter grænser :()
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Nogen der kender til et program der konvertere fra PHP til ASP? Ved godt det er en skidt idé, men mit webhotel understøtter ikke PHP og bruger Access database :
Plz help :D
Plz help :D
Så skift dog web-hotel. Det koster ikke alverden! Tjek f.eks. http://cliche.dk/
Jeg har haft erfaringer med Cliche og de har ikke været godt mht deres mail systemer... Har nu skiftet væk fra den gamle host og det tog heller ikke lang tid at kode siden om. Btw responstiden på nogen af de posts her er ret lange :D
Jeg sagde ikke det var bedre, sagde bare det var en skam at det ikke var understøttet så det skulle kodes om. Og Buydomains har fået ok reviews over alt :D
Cliche er skod!
Deres servere står i et meget lille ALT FOR VARMT lokale. Dette medfører at hardware futter af ret tit, og det er kostbart for oppetiden.
Skod Cliche!
Deres servere står i et meget lille ALT FOR VARMT lokale. Dette medfører at hardware futter af ret tit, og det er kostbart for oppetiden.
Skod Cliche!
#9) "sKIDROw"
Hvad interesserer det mig at det er ikke er platformsafhængigt?
Hvad kan jeg bruge det til, og præcis hvorfor gør det PHP et bedre sprog.
Det svarer lidt til;
Det er bedre at tale fransk end dansk, for man kan tale fransk med andre end franskmænd!
Men ok, fint med mig hvis du går rundt og taler fransk herhjemme af den grund ;)
Hvad interesserer det mig at det er ikke er platformsafhængigt?
Hvad kan jeg bruge det til, og præcis hvorfor gør det PHP et bedre sprog.
Det svarer lidt til;
Det er bedre at tale fransk end dansk, for man kan tale fransk med andre end franskmænd!
Men ok, fint med mig hvis du går rundt og taler fransk herhjemme af den grund ;)
Jeg har 3 domæner og tilhørende webhoteller hos cliche.dk og har ikke haft problemer med oppetiden. Tilgengæld har jeg haft en del problemer med deres serviceniveau. F.eks. sker det jævnligt at de retter i noget opsætning der blokerer for tilgang til f.eks. FTP eller som fornylig hvor jeg ikke kunne komme ind på PHPMyAdmin (på nogen af de 3 domæner).
Men prisen taget i betragtning, så er det jo helt fjong! :-D
Men prisen taget i betragtning, så er det jo helt fjong! :-D
Du skal sq da skifte til www.b-one.dk de rox da max og de er mega billige :D
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.