mboost-dp1
oscommerce webshop
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej allesammen.
Jeg leder efter en som har lidt mere forstand på at opsætte en oscommerce webshop end jeg selv har.
Jeg er villig til at give et mindre beløb hvis arbejdet kan udføres proffesionelt.
håber i kan hjælpe mig.
mvh Jes Thomsen
Jeg leder efter en som har lidt mere forstand på at opsætte en oscommerce webshop end jeg selv har.
Jeg er villig til at give et mindre beløb hvis arbejdet kan udføres proffesionelt.
håber i kan hjælpe mig.
mvh Jes Thomsen
Hey
Jeg har da sat sådan en shop op en enkelt gang for en kunde. Hvad er det som du ikke selv kan sætte op?
Jeg har da sat sådan en shop op en enkelt gang for en kunde. Hvad er det som du ikke selv kan sætte op?
jeser12 (1) skrev:Jeg er villig til at give et mindre beløb hvis arbejdet kan udføres proffesionelt.
Jeg er kun indstillet på at løse sådan en opgave, hvis du kan finde en ordbog? :-P
Ejjjj... spøg til side.
Hvorfor investerer du ikke i en løsning fra Golden planet, så bliver det i hvert fald professionelt, og eftersom du ikke selv kan sætte sådan en shop op lyder det som en gyldig løsning?
Corholio (3) skrev:Jeg er kun indstillet på at løse sådan en opgave, hvis du kan finde en ordbog? :-P
Ejjjj... spøg til side.
Hvorfor investerer du ikke i en løsning fra Golden planet, så bliver det i hvert fald professionelt, og eftersom du ikke selv kan sætte sådan en shop op lyder det som en gyldig løsning?
Er simpelthen ikke interesseret i at bruge så mange penge på at få det lavet af et velronomeret firma, når jeg ved at det kan laves til en slik af privat personer.
paradise_lost (2) skrev:Hey
Okay, har du et eksempel jeg kan se? evt siden du har sat op?
Jeg skal have hjælp helt fra bunden af med den.
jeser12 (4) skrev:Corholio (3) skrev:Jeg er kun indstillet på at løse sådan en opgave, hvis du kan finde en ordbog? :-P
Ejjjj... spøg til side.
Er simpelthen ikke interesseret i at bruge så mange penge på at få det lavet af et velronomeret firma, når jeg ved at det kan laves til en slik af privat personer.
Hvis det bliver "lavet for en slik", og af en privat person så er det jo ligefrem ikke en professionel løsning?
Jeg synes også det er en sjov holdning med at man sagtens kan "nøjes" med at betale for IT-relaterede opgaver med "en slik", kontra at man helt naturligt vil betale en ven som er tømrer for at sætte køkken op... men det var vist noget af et sidespor jeg kom ud på.
#8 Ligesom ikke mig der har drevet shoppen, satte den bare op :)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.