mboost-dp1
Ordblind eller oplæsningsprogram
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg ved ikke om der er nogle der kender et program der kan læse tekster og ord op på Spansk og Engelsk ??
Jeg har ikke noget i mod at betale for sådanne programmer hvis de virker.
Spansk er det jeg søger til konen, men hvis der findes til engelsk/dansk vil jeg gerne finde dem også, da mine "unger" kunne bruge dem til skole.
Det skal ikke være til noget HØJT niv. (første års Spansk, men Engelsk på B-C niv.(konen, men ikke så nødvendigt(den engelske)), dansk skal bare kunne 0-4 kl.)
Tak på forhånd
Jeg har ikke noget i mod at betale for sådanne programmer hvis de virker.
Spansk er det jeg søger til konen, men hvis der findes til engelsk/dansk vil jeg gerne finde dem også, da mine "unger" kunne bruge dem til skole.
Det skal ikke være til noget HØJT niv. (første års Spansk, men Engelsk på B-C niv.(konen, men ikke så nødvendigt(den engelske)), dansk skal bare kunne 0-4 kl.)
Tak på forhånd
Altså til det danske er der http://adgangforalle.dk ,den kæver godt nok net forbindelse.
#1 Du skal have fat i det der hedder ViTal fra ScanDis.
Det er dog nok ikke helt billigt, men hvis du er ordblind, kan du få en IT-pakke fra SUstyrelsen, hvis du altså går på en offentlig uddannelse.
Det er dog nok ikke helt billigt, men hvis du er ordblind, kan du få en IT-pakke fra SUstyrelsen, hvis du altså går på en offentlig uddannelse.
#4 - Hvis han var ordblind så skrev han nok ikke på forummet :-P
#4 Han skriver ordblind i overskriften, og desuden er der mange grader af ordblindhed :)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.