mboost-dp1

Nyt spil: NONA

Gå til bund
Gravatar #1 - EKAteam
23. aug. 2010 18:38
Hej allesammen,

Jeg har sammen med to venner lavet et online browserspil NONA-online, som jeg gerne vil dele med jer. Jeg vil meget gerne have respons om spillet, f.eks. hvis der er noget i synes er godt eller noget i synes der er helt i hegnet. : )

Addressen til siden/spillet er: www.nona-online.dk

Koncept: Det er helt gratis at oprette sig som bruger og spille. Man får øjeblikkeligt adgang til masser af sjove væddemål, hvor der er mulighed for både at satse på sportsbegivenheder, vejret, aktiekurser, samt meget andet - helt gratis.

(Der er en guide ude til højre i menulinjen til at hjælpe med at komme igang)

Jeg håber i vil prøve spillet og komme med kommentarer - det kunne være fedt. Prøv evt. at kom på rankinglisten og vind en medalje eller opnå et nyt profilbillede og titel.

På forhånd tak.
Gravatar #2 - Wraith
23. aug. 2010 18:53
Oprettet:
23. aug. 2010 20:12
Aktiveret:
23. aug. 2010 20:14
Mistænkeligt.. JA! det tror jeg nok liiiiige...
Gravatar #3 - EKAteam
23. aug. 2010 18:59
Ja det ved jeg godt.
Men har prøvet at finde et sted hvor folk kunne kommentere hjemmelavede spil plus at de samtidig havde lidt basisviden for programmering og spil. Og synes at denne her side virkede rigtig god. : )

Håber ikke der er noget galt i det?
Gravatar #4 - praktikant muffe AKA pewbe
23. aug. 2010 19:05
Folk er generelt meget imod gratis reklame (mig selv inklusiv), men da du virker meget åben har jeg intet imod det :)

Jeg synes ikke det er helt optimalt at blive mødt med beskederne "Du er snæversynet" og "Middelmådig" første gang man logger ind.
Gravatar #5 - XorpiZ
23. aug. 2010 19:10
Spiller man om penge derinde - eller er det udelukkende for sjov?
Gravatar #6 - EKAteam
23. aug. 2010 19:12
Mange tak.
Og rigtig mange tak for responsen! :) Du ville hellere have det var lidt mere positivt eller hvordan?

Fuldstændig gratis - så det er udelukkende for sjov. : )
Gravatar #7 - praktikant muffe AKA pewbe
23. aug. 2010 19:15
EKAteam (6) skrev:
Du ville hellere have det var lidt mere positivt eller hvordan?

Nemlig. Det ville være bedre at få de beskeder (Middelmådig og dykkerhjelm) når man har væddet nogen gange.
Gravatar #8 - EKAteam
23. aug. 2010 19:19
pewbe (7) skrev:
Nemlig. Det ville være bedre at få de beskeder (Middelmådig og dykkerhjelm) når man har væddet nogen gange.

Ville du så slet ikke starte med nogen titel og profilbillede?
Gravatar #9 - praktikant muffe AKA pewbe
23. aug. 2010 19:23
EKAteam (8) skrev:
Ville du så slet ikke starte med nogen titel og profilbillede?

Bare noget mere neutralt.

Du har modtaget en Dykkerhjelm. Ikke mange af dine væddemål går i din retning. Det lader til at dit syn er meget indsnævret, og at du kun kan se hvad der sker lige foran dig. Derfor modtager du denne Dykkerhjelm.

Jeg har jo slet ikke væddet endnu :)
Gravatar #10 - onetreehell
23. aug. 2010 20:54
wut

I min mail fik jeg det her:
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Gravatar #11 - Listesen
23. aug. 2010 21:14
Jeg ser man har 10.000 point når man har oprettet sig som bruger. Hvad sker der hvis man taber dem alle sammen, skal man så betale for nogle flere, eller får man regelmæssigt tilføjet point gratis?

Godt koncept ellers, mangler bare flere bets ;)
Gravatar #12 - EKAteam
23. aug. 2010 21:38
I see :)
Det skal helt klart overvejes - mange tak!
Men kan du ellers lide spillet?

Vi benyttede før noget der hedder BASE64-encoding til at sende vores mails, hvilket noget kunne tyde på at dit mailsystem ikke understøtter. Vi har nu skiftet til en anden type encoding, som forhåbentligt virker bedre hos dig (og alle andre). Jeg har desuden aktiveret brugeren for dig, så du ikke skal slås yderligere med det, og du kan bare logge ind nu.
Og mange tak for fejlrapporten!

Nej der er ingen penge involveret i vores spil. Men vi vil nok lave en "restart" funktion hvor man kan starte på ny og så få 5.000 point : )
Men er glad for at du kan lide konceptet - og vi arbejder på flere bets. Vejrkategorien skulle gerne få en del flere bets snarest.
Gravatar #13 - EKAteam
25. aug. 2010 14:01
#onetreeheel og Listesen: Men har i prøvet det? og hvad synes i?
Gravatar #14 - onetreehell
25. aug. 2010 19:55
Jeg kunne ikke overskue det :P
Gravatar #15 - EKAteam
29. aug. 2010 10:57
Vi har lavet lidt ændringer nu og lavet en hurtig lille tutorial (hvis man trykker på "prøv spillet her" - den store knap på forsiden)
Ville være fedt hvis du lige ville tage et kig på det nu, og se om du kan overskue det vha den tutorial. : )

Håber også at der er andre der vil prøve vores side nu. Det skulle i hvert fald være nemmere at komme igang nu hvor vi har lavet tutorial. Prøv det - og giv noget respons. : )

På forhånd tak (igen).
Gravatar #16 - Listesen
29. aug. 2010 12:02
Jeg har ikke lavet nogle bets, da der var for få og ikke rigtigt nogle interessante. Men kunne da godt være interesseret i at prøve igen engang i fremtiden.
Gravatar #17 - onetreehell
29. aug. 2010 16:18
Hey
Jeg kunne ikke finde den der tutorial, men jeg har fattet hvordan man spiller.

Jeg kom dog til at trykke på ja i stedet for nej og bettede 90 procent sandsynlighed, og nu har jeg nærmest ingen penge tilbage :P Hvad gør jeg?
Gravatar #18 - onetreehell
29. aug. 2010 16:20
Nåeh. Nevermind. Jeg troede det var pr. 'bet' at hændelsen indtraf, men det er åbenbart kun een hændelse i alt. Så skulle jeg ikke have satset alt på en gang :P
Gravatar #19 - onetreehell
29. aug. 2010 18:44
Har I noget imod hvis man forsøger sig med at skrive en bot?
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login