mboost-dp1
Nyt dansk forum, kun om programmering!
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
For nogle dage siden åbnede et nyt dansk forum, det er et forum som kun lægger vægt på programmering indenfor PHP, HTML, CSS, MySQL. Forumet er bragt på banen, da skaberen Hasse Ramlev mente, at der var behov for et forum i Danmark - som kun lagde vægt på programmeringen, og ikke en masse andet.
Da det er et forum, er det proceduren at alle hjælper alle, samt give ud af deres, både gode og dårlige erfaringer, som måske kan gavne andre. Men der skal nok også være eksperter til stede, som ved meget indenfor programmering, så der selv er hjælp at hent, for nogle af de bedste programmører.
En vigtig del i programmeringen, er også serveren bag. Derfor er det også muligt i forumet, at få svar på alle sine spørgsmål ang. web-servere.
Men besøg forumet på www.phpDEV.dk og bliv en af de første brugere.
Da det er et forum, er det proceduren at alle hjælper alle, samt give ud af deres, både gode og dårlige erfaringer, som måske kan gavne andre. Men der skal nok også være eksperter til stede, som ved meget indenfor programmering, så der selv er hjælp at hent, for nogle af de bedste programmører.
En vigtig del i programmeringen, er også serveren bag. Derfor er det også muligt i forumet, at få svar på alle sine spørgsmål ang. web-servere.
Men besøg forumet på www.phpDEV.dk og bliv en af de første brugere.
Som #4 også er inde på mangler jeg lidt flere funktioner end bare et forum.
Desuden er det jo ikke så fedt at det bare er et forprogrammeret forum han har smidt op. Ja, det koster penge men for mig at se ligner det phpBB utrolig meget... Jeg kan ikke gennemskue forskellen.
Der er vel heller ikke noget behov for et forum der KUN beskæftiger sig med programmering... Der findes da en del fede forums/communities som beskæftiger sig med andre ting end kun programmering, og der synes jeg da man kan få en fin hjælp :-)
Men held og lykke med projektet :)
Desuden er det jo ikke så fedt at det bare er et forprogrammeret forum han har smidt op. Ja, det koster penge men for mig at se ligner det phpBB utrolig meget... Jeg kan ikke gennemskue forskellen.
Der er vel heller ikke noget behov for et forum der KUN beskæftiger sig med programmering... Der findes da en del fede forums/communities som beskæftiger sig med andre ting end kun programmering, og der synes jeg da man kan få en fin hjælp :-)
Men held og lykke med projektet :)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.