mboost-dp1

Newz.dk's editbox

Gå til bund
Gravatar #1 - macaw er dum
21. jan. 2003 08:58
Hejsa,

den her RTF-agtige editbox der er på newz.dk, hvordan får man fat i den? Jeg synes det kunne være fedt nok at bruge den i demo-scene.dk's forum.
Gravatar #2 - Acro
21. jan. 2003 09:01
#1:
Har du hørt om det store - det usandsynlige - og det til tider farlige;

VIS KILDE-TRICK!
Gravatar #3 - macaw er dum
21. jan. 2003 09:18
ja, det virker af uransagelige årsager ikke. Jeg har forsøgt i avantbrowser og i internet explorer. Begge steder bliver kilden ikke vist. Aner ikke hvorfor, det virker på andre sites.
Gravatar #4 - Bubel
21. jan. 2003 12:35
Tjoo vis kilde tricket er godt, så kan man finde en Java script fil hvor der ikke står noget om Copyright på.
http://www.newz.dk/inc/ieedit.js

Men i hoveddokumentet står der copyright Newz.dk.

Så pretty please newz folk må vi "låne" jeres editor??
Gravatar #5 - Bubel
21. jan. 2003 13:15
Eller også kunne man bruge denne her, der er under GPL er lidt mere advanceret, men man kan vel pille fra som man har lyst....
http://richtext.sourceforge.net/
Gravatar #6 - Acro
26. jan. 2003 16:28
#4:
Du skal ikke forsøge at bilde mig ind at vi-hader-Microsoft-til-døden-gutterne-bag-Newz.dk har lavet en editor der kun fungerer retmæssigt med ActiveX-understøttelse i Internet Explorer.
Gravatar #7 - fessor
26. jan. 2003 18:26

jo Acro, den funktionalitet findes pt kun i IE5.0+ og Win32

..fessor..
Gravatar #8 - hmn
28. jan. 2003 08:37
Hvaa acro hvem har sagt vi hader microsoft ?

De fleste af adminsene arbejder faktisk som windows admin, så jeg tror ikke lige du skal gå ud fra at vi er microsoft fjendske.

og ja editoren virker kun i ie5+, men vi har haft en del problemer med den, så vi fjerner den i det nye site.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login