mboost-dp1
Min hjemmeside
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Windcape (101) skrev:Siger du at Skole og Arbejde ikke altid er at sidde foran en skærm og kode?
Lies! All Lies!
Hobby, skole og arbejde kan da være tre forskellige ting, med mindre at han siger "mit hobby er mit arbejde", hvilket han ikke gør.
ok har lige et spørgsmål inde på min side hvorfor vil den menu jeg har lavet ikke stå ved siden af hinanden cool games (dk)
mikk4237880 (107) skrev:ok har lige et spørgsmål inde på min side hvorfor vil den menu jeg har lavet ikke stå ved siden af hinanden cool games (dk)
Du har endnu ikke rettet på de fejl jeg skrev længere oppe... FÅ STYR PÅ DET MEST BASALE HTML!!! DET TAGER 3 SEKUNDER!!!
Hvad laver din form i <head>? o.0
Men som svar... prøv at lave det som 1 <form> istedet for 3...
For at få din menu til at stå ved siden af hinanden skal du have alle tre dropdown-menuer i samme <form>-tag.
Og for at få din e-mail til at virke, skal du skrive:
For at få din menu til at stå ved siden af hinanden skal du have alle tre dropdown-menuer i samme <form>-tag.
Og for at få din e-mail til at virke, skal du skrive:
<a href="mailto:[email protected]">coolgames mail</a>
har liget problem mere. jeg harlavet sådan at jeg kan til føje links uden at skal åbne min ftp og lave om på koden derfra men hver gang jeg til føjer et link smider den et / foran alle =
har brugt denne kode:
tilfoej_link.php
har brugt denne kode:
tilfoej_link.php
<form method="POST">
Skriv nyheden: <input type="text" name="link">
<input type="submit" name="submit" value="Send !">
</form>
<?php
error_reporting(0);
$myFile = "AlinkT.php";
if($_POST["submit"])
{
$fh = fopen($myFile, 'a') or die("Kan ikke åbne $myFile
!<br>Er du sikker på den eksisere og at fil tiladelserne er 666 ?");
$stringData = $_POST['link'];
fwrite($fh, $stringData);
fclose($fh);
echo "$stringData er blevet tilføjet til $myFile !";
}
?>
Et pat sproglige 'knasere' ;)
I menuen står der værktørjer. Der skal stå: Værktøjer
På supportsiden står der flg.:
'Er der fejl eller mangler du hjælp så skriv til os. det skader jo ikke'
Jeg vil foreslå:
'Er der fejl eller mangler på vores site, kan du hjælpe ved at skrive til os. Det skader jo ikke :)'
På Links siden, står der 'moske', og selvom det er et gangbart ord i det danske sprog, er 'måske' det korrekte i denne sammenhæng ;)
I menuen står der værktørjer. Der skal stå: Værktøjer
På supportsiden står der flg.:
'Er der fejl eller mangler du hjælp så skriv til os. det skader jo ikke'
Jeg vil foreslå:
'Er der fejl eller mangler på vores site, kan du hjælpe ved at skrive til os. Det skader jo ikke :)'
På Links siden, står der 'moske', og selvom det er et gangbart ord i det danske sprog, er 'måske' det korrekte i denne sammenhæng ;)
simpelthen epic,jeg kan ikke rigtigt finde ud af om han laver pis med os eller om det er ægte :D....
OT:
Vil anbefale du som tidligere nævnt finder en guide på nettet, eller en bog på det nærmeste bibliotek om HTML da en bog (for mig) er nemmere at lære fra end en computer :)......
Lærte selv at skrive HTML som 13 årig med lidt småhjælp fra min far, men det meste af det jeg lærte, lærte jeg fra et kompendium vi havde liggende om diverse programmeringssprog.
OT:
Vil anbefale du som tidligere nævnt finder en guide på nettet, eller en bog på det nærmeste bibliotek om HTML da en bog (for mig) er nemmere at lære fra end en computer :)......
Lærte selv at skrive HTML som 13 årig med lidt småhjælp fra min far, men det meste af det jeg lærte, lærte jeg fra et kompendium vi havde liggende om diverse programmeringssprog.
Den har jeg som startside. Desværre kommer der ikke så mange nyheder.Ronson (134) skrev:#131: Du mangler i øvrigt http://stargossip.dk/
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.