mboost-dp1
Min første Java Applet - hvad skal jeg bruge?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg har fået behov for at lave en Java Applet (uden brugerflade), til en webside, der skal pinge en given IP-adresse (der fastsætter via JavaScript) - når denne IP-adresse ikke længere svarer, så skal der udføres en JavaScript funktion, kaldt fra Java Applet'en.
Hvad skal jeg bruge til at bygge det i, og hvor kan jeg finde guides / tutorials der godt og nemt beskriver hvordan jeg skal gøre? Eller eventuelt en færdig kildekode, der vil lette mit arbejde lidt!
Hvad skal jeg bruge til at bygge det i, og hvor kan jeg finde guides / tutorials der godt og nemt beskriver hvordan jeg skal gøre? Eller eventuelt en færdig kildekode, der vil lette mit arbejde lidt!
Et "ping" fortæller dig om Operativ Systemet kører - ikke om diverse server software kører.
Er det det du har brug for ?
Er det det du har brug for ?
#4:
Ja, for der er ingen grund til at afbryde den software hvis ikke det er for at genstarte maskinen (som oftest), og hvis maskinen genstartes vil der jo åbne en pause der alligevel vil fortælle om nedbrudet.
Alternativt kunne det være en service der tilsluttede til port 80, og hentede ok.html, og hvis den fik en fil tilbage - så er alt i orden, men dette vil jo hurtigt give en masse unødvendig belastning, hvis vi antager der er 20 brugere online, der hver opdaterer hvert sekund.
Ja, for der er ingen grund til at afbryde den software hvis ikke det er for at genstarte maskinen (som oftest), og hvis maskinen genstartes vil der jo åbne en pause der alligevel vil fortælle om nedbrudet.
Alternativt kunne det være en service der tilsluttede til port 80, og hentede ok.html, og hvis den fik en fil tilbage - så er alt i orden, men dette vil jo hurtigt give en masse unødvendig belastning, hvis vi antager der er 20 brugere online, der hver opdaterer hvert sekund.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.