mboost-dp1

Kan du anbefale et webhotel?

Gå til bund
Gravatar #1 - amokk
20. jul. 2005 20:10
Markedet for webhoteller ser ud til at være lidt af en jungle, og jeg har ikke fulgt så meget med de sidste par år :-)

Jeg har flg. krav til et webhotel

God service og support hvis noget går galt

Godt med plads, skal bruge det til personlig side med bl.a. billedgallerier, gerne 200-500 MB plads...

Ikke for dyrt, 20-50 kr pr måned er passende

PHP4/5
En række PHP Extensions (Zlib, GD og EXIF) (kan ik se ret mange der skilter med dette)

MySQL (helst ubegr. plads)
Helst linux server
Mulighed for selv at køre DNS
Evt. Mulighed for subdomæner, eller flere 2nd level domæner på samme konto

evt.
Mail server med IMAP, * alias og mulighed for sortering af mails på baggrund af modtageradresse

På forhånd tak
Gravatar #2 - DUdsen
20. jul. 2005 21:40
#1 jeg har haft rimeligt gode erfaringer med http://www.mythic-beasts.com/ selvom de nok er lidt specielle og også lidt over din prisrange.
Med hensyn til suport og service er det eneste negative der kan siges at det ikke foregår på dansk.
Jeg kan ikke sige om de har Zlib GD og EXIF kompilet ind men.
Med hensyn til DNS så har jeg aldrig oplevet nogen der direkte stejler over det, men du skal nok lige sende en mail til deres support afdeling.
needhost.dk der reklamere her på newz.dk lader faktisk til at opfylde dine kriterier, jeg har et domæne hos dem og supporten er ikke noget at råbe hurra for men den er der da, og jeg har ikke haft urimeligt mange problemer med dem.
Gravatar #3 - amokk
20. jul. 2005 23:55
#2 ja det er vist lidt for meget overkill :-)

jeg har lige bestilt hos www.unoeuro.dk, og det ser ud til at køre fint, webhotellet var oprettet med det samme. deres webhoteller kan alt det jeg efterspurgte

jeg skrev en mail til deres support for 2 timers siden ang. egen DNS server, og fik et svar her kl 1.31 - det kan man da kalde 24/7 kundeservice (hvis de da også besvarer mails om dagen hehe)
Gravatar #4 - buch
20. jul. 2005 23:58
#3 hvilken af de 3 størelser valgte du så?

tror amokk bare gør det for at få sin side med i den nuværende afstemningen;)
Gravatar #5 - amokk
21. jul. 2005 00:03
valgte den mindste, så kan jeg jo bare opgradere hvis de brokker sig over mit pladsforbrug

og nej jeg har ligesom et domæne i forvejen, ellers ville jeg jo ikke skrive det var et krav at jeg kunne styre DNS selv...

har faktisk 7 eller 8 domæner, kan ik huske
Gravatar #6 - Simm
21. jul. 2005 13:06
Jeg har gode erfaringer med Rackhosting.com - bruger det til alle mine kunder, og så er de til at snakke med ang. ændringer i konfigurationen, f.eks hvis man skal have slået safe_mode fra. En rar ting er, at man kan have alle sine domæner samlet under Plesk-administrationssystemet - ved dog ikke om det gælder privatkunder.
Gravatar #7 - tvinter
21. jul. 2005 18:20
selvom der nu er bestilst, så vil jeg da lige sige at jeg har meget gode erfaringer med needhost.dk god service, ville ikke være sen til at anbefale dem.
Gravatar #8 - amokk
21. jul. 2005 19:53
jeg kiggede også på needhost men fandt unoeuro mere attraktiv. desuden prøver jeg pt at gå ind på needhost, men den har stået og været ved at loade siden i ½ minut nu, det ser ik ud til at køre skide godt lige nu
Gravatar #9 - Ronson ⅍
26. jul. 2005 08:10
Jeg har needhost til butiksguiden.net og det har kørt perfekt. Eneste problem jeg har med dem er deres trafikgrænse på 10GB, det er dybt latterligt når samtidig kan købe webhotel på 500MB - 1/20 af grænsen! Jeg kan slet ikke forså sådan en lav grænse.
Gravatar #10 - RedCalf
26. jul. 2005 08:49
jeg arbejder sammen med en som er meget glad for http://powweb.com/
Gravatar #11 - mrmorris
27. jul. 2005 13:37
Er ret glad for Danhost, kører freeBSD og alt er super-nemt at sætte op modsat visse andre steder.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login