mboost-dp1
Hvor meget koster det?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg vil gerne lave et program, der kan læse et script ud fra en fil, og som læser det på den måde, at den tager alt hvad der står imellem 2 angivne ord/tegn, og anvender dette i en teknisk sammenhæng i resten af mit program.
F.eks. write(hello world) og så læse alt hvad der står mellem write( og næste gang )-tegnet forekommer.
Men er der nogen der har en idé til hvad det koster i licens at benytte sig af denne teknik? Jeg har godt nok selv udtænkt den, men det KUNNE jo være der var taget patent på den, for det er jo nu engang ret teknisk, og gør brug af naturkræfter, idet programkoden rent faktisk sender elektriske signaler igennem kobberledninger i computeren.
F.eks. write(hello world) og så læse alt hvad der står mellem write( og næste gang )-tegnet forekommer.
Men er der nogen der har en idé til hvad det koster i licens at benytte sig af denne teknik? Jeg har godt nok selv udtænkt den, men det KUNNE jo være der var taget patent på den, for det er jo nu engang ret teknisk, og gør brug af naturkræfter, idet programkoden rent faktisk sender elektriske signaler igennem kobberledninger i computeren.
Tænk på et tal mellem 5 og 10, skriv så tallet på en check, og husk at sætte et tilsvarende antal nuller bagefter.
Send checken til mig. mail{at}burningshadow.dk
Send checken til mig. mail{at}burningshadow.dk
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.