mboost-dp1
Hosting
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
HostingJeg er i gang med at lave et website for PHP-udviklere (engelsk-sproget) og det vil komme til at kræve en del diskplads, da brugerne skal ha' lov til at uploade deres egne scripts mv.
Derfor ville jeg høre, om der sidder nogle derude bag skærmene, der har lyst til at host'e min side gratis?
Jeg kunne godt tænke mig følgende:
* 75-100 MB diskplads
* PHP/MySQL database adgang (et must da siden jo er PHP-orienteret)
* Fri trafik
* Reklamefri - selvfølgelig vil der være et link til din hjemmeside
Hvad med et webhotel.....har blandt andet set en konfiguration i nærheden af hvad du kræver til under 100 kr. pr. månd hos Azero.dk.. Det er da ikke så slemt..
:-) ...kender det kun alt for godt..Måske kunne du få nogen til at sponsorere det det koster at have webhotellet.. Det er en løsning jeg bruger...
TuxiDer er en flink dreng der kalder sig Tuxi.. han har en debian server stående og tlibyder at hoste sites.. http://www.tuxi.dk
Der er også kommet mange alternativer (dog ikke så positiv omtale af dem) som f.eks. web10.dk pg b-one.nu
#8:
Undskyld, men hvor mange krav kan du tillade dig at have når du skal hostes gratis? Tror du selv at du får de bedste ydelser, en perfekt oppetid og en Oracle-licens når du ikke er villig til at yde noget?
Desuden finder jeg det latterligt at folk tror "man bare laver virksomhed", det mindste man kan gøre er at betale sine ting selv og prøve at få et seriøst ydre - henvendt på "din virksomhed".
Ydermere, "I/S" betyder ikke Internetselskab, men interesseselskab - jeg tror at den der har kreeret teksten til jeres websted har et problem med at kende forskel på hvad forkortelserne er - og hvornår man faktisk må bruge dem.
Undskyld, men jeg kan ikke klare folk der laver halvfærdige ting - for mig er der ikke meget forskel på www.freestyledesign.dk og www.godtdesign.subnet.dk koncept og integrationsmæssigt.
Ehm jeg er sikker på det hedder Interessentskab, hvor de to ejere benævnes interessenter.. Vil vove at påstå du ikke kan gradbøje det... InteressentskabER...?
Kilde: Erhversøkonomi Niveau B fra handelsskolen, så det kan kun være det rigtige?
Kilde: Erhversøkonomi Niveau B fra handelsskolen, så det kan kun være det rigtige?
#13:
Så synes jeg du skal læse denne historie om hvad man lærer på handelsskolen, http://sensei.homepage.dk/zyberregning.txt
Ikke sagt at i ikke har ret, men det er ordkløveri - alle ved eller bør vide hvad jeg mente.
Så synes jeg du skal læse denne historie om hvad man lærer på handelsskolen, http://sensei.homepage.dk/zyberregning.txt
Ikke sagt at i ikke har ret, men det er ordkløveri - alle ved eller bør vide hvad jeg mente.
Gad ikke til at læse det hele.... Jeg er lidt ligeglad omhvad han har sagt. Jeg ved bare hvad der står i mine lærebøger og det kan jeg kun rette mig efter.. Dette var ikke ment som et angreb jeg gjorde bare opmærksom på at ingen af jer havde ret, stavefejl og andet godt;) Men det er bare det du ikke kan gøre noget ved ordet, det er låst sådan...
Har lige læst den nu, fuck en spade... "Kun 80% fortjeneste" Han har aldrig prøvet at sælge telefon abb. til folk..
Btw. god weekend alle sammen..!
Har lige læst den nu, fuck en spade... "Kun 80% fortjeneste" Han har aldrig prøvet at sælge telefon abb. til folk..
Btw. god weekend alle sammen..!
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.