mboost-dp1
hop til bund
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hejsa
Hvordan kan man lave et link eller lignende på en side, så når man klikker på kommer man ned til bunden af siden ?
På forhånd tak
Hvordan kan man lave et link eller lignende på en side, så når man klikker på kommer man ned til bunden af siden ?
På forhånd tak
Hej
Du kan vel bare lave et "<a name='bund'>[/url]" og så et link som siger "<a href='#bund'>Til bunden[/url]"
Du kan vel bare lave et "<a name='bund'>[/url]" og så et link som siger "<a href='#bund'>Til bunden[/url]"
Du indsætter dette på bunden af siden:
Og det her er linket, som du indsætter der hvor det skal være:
edit: for langsom
<a name="bund">[/url]
Og det her er linket, som du indsætter der hvor det skal være:
[url=#bund]Gå til bunden[/url]
edit: for langsom
Jeg gætter på themuss kører dette tema på sin newz.dk http://newz.dk/gfx/pictures/diverse/fakenewz.jpg
Desværre er billedet i jpg, så der er ikke mulighed for at se at den smukke baggrund skifter farve mellem pink, blå og ternet i takt til baggrundsmusikken fra Anne Gadegaard
Desværre er billedet i jpg, så der er ikke mulighed for at se at den smukke baggrund skifter farve mellem pink, blå og ternet i takt til baggrundsmusikken fra Anne Gadegaard
Hey, jeg troede vi havde en aftale om ikke at leake designet på v4?! Nu ødelægger du jo overraskelsen totalt!
Hey, jeg troede vi havde en aftale om ikke at leake designet på v4?! Nu ødelægger du jo overraskelsen totalt!
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.