mboost-dp1
Hjelp til PHP opgav e
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Der skal laves en funktion der givet to arrays som parametre, retunerer alle de tænkelige kombinationsmuligheder i et nyt array.
hvordan gør man det?
hvordan gør man det?
Jeg lavede med vilje den simple løsning, da jeg formodede at SKPFræser ikke var den store haj til PHP, og han gerne selv skulle fatte hvad der skete i koden. men jeg ved sq ikke helt om ikke din løsning er nemmere at gennemskue :-)
BTW tror jeg lige at du mangler et par {} for at det vil virke :-)
BTW tror jeg lige at du mangler et par {} for at det vil virke :-)
Hey Hey
Jeg søger en til at hjælpe mig med at opbygge en PHP hjemmeside med Chat og bruger login..... jeg er totalt idiot til det selv så jeg søger en der evt. vil tjene lidt penge på at lave en fed side !! og self. en evt. ca. pris hvis det kan lade sig gøre
Hilsen Pimbo
Jeg søger en til at hjælpe mig med at opbygge en PHP hjemmeside med Chat og bruger login..... jeg er totalt idiot til det selv så jeg søger en der evt. vil tjene lidt penge på at lave en fed side !! og self. en evt. ca. pris hvis det kan lade sig gøre
Hilsen Pimbo
#9 skriv til [email protected], fortæl lidt nærmere om hvad den skal kunne, så finder vi ud af noget!
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.