mboost-dp1
Hjælp til webdesign
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg kan så se at i har lavet samme indlæg på flere forums aka. spam. Måske skal i overveje hvilke signaler i ønsker at sende når i søger nye medarbejdere...
Og nu skal jeg nok lade være med at brokke mig mere over denne tråd.
Og nu skal jeg nok lade være med at brokke mig mere over denne tråd.
Jeg har en klassekammerat der bruger nøjagtig samme intro (se: martimmer.dk) som I gør.. jeg ved så ikke om websitet er lavet udfra en færdig skabelon også, men hvis den er, så ville jeg, hvis jeg var jer, sætte mig ned og lave jeres eget design, inden I går ud og forsøger at sælge.
Jeres egen side skal jo sælge - og derfor skal kunderne kunne få en idé om, hvilken kvalitet I kan levere. Det nytter ikke noget at I bruger færdiglavede skabeloner, hvis I, når I skal udforme noget specifikt til en kunde slet ikke kan leve op til de krav, I har stillet kunden i udsigt. Yderligere, så bliver I stemplet som et firma, der springer over hvor gærdet er lavest, og det får I i hvertfald ingen kunder på.
God fornøjelse, drenge ;-)
Jeres egen side skal jo sælge - og derfor skal kunderne kunne få en idé om, hvilken kvalitet I kan levere. Det nytter ikke noget at I bruger færdiglavede skabeloner, hvis I, når I skal udforme noget specifikt til en kunde slet ikke kan leve op til de krav, I har stillet kunden i udsigt. Yderligere, så bliver I stemplet som et firma, der springer over hvor gærdet er lavest, og det får I i hvertfald ingen kunder på.
God fornøjelse, drenge ;-)
Ikke at det skal lyde som en regulær nedsabling, det er faktisk for at hjælpe jer lidt i gang på den rigtige måde. Men jeres priser skal I nok også overveje lidt - de 9.500 for jeres produkter er det startprisen? Så bliver det dælme en dyr præsentation hvis jeg skal have en præsentation bestående af 1 forside + 5 undersider :-) Der vil jeg nok foreslå jer at lave en startpris og så derudover en timepris
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.