mboost-dp1
Hjælp til hvilket program jeg skal bruge til at prog C++
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hey guys, jeg er startet på E-Ingeniør uddannelsen, og skal til at lære at programmere i C++.
så her kommer det store spørgsmål, Hvilket program skal man bruge til at skrive kode i?
Det må meget gerne være brugervenligt, og som det er for os studerende, gerne gratis. ;-D
Jeg kører vista 64bit på bærbaren, og xp 32bit på den stationære.
På forhånd tak.
så her kommer det store spørgsmål, Hvilket program skal man bruge til at skrive kode i?
Det må meget gerne være brugervenligt, og som det er for os studerende, gerne gratis. ;-D
Jeg kører vista 64bit på bærbaren, og xp 32bit på den stationære.
På forhånd tak.
Jeg vil helt klart anbefale Microsoft Visual Studio Express, da det er det bedste brugerinterface jeg har udviklet i, der følger en fornuftig hjælp med til og det vil være det værktøj som de fleste andre udviklere af C++ til Windows bruger.
Jeg har prøvet en del andre C/C++ miljøer (Borland, Watcom, Aztek, Lattice) og ingen af dem kommer i nærheden af Visual Studio.
Når du skal finde kode samples på nettet vil disse oftest også indeholde en solution til Visual Studio, hvilket gør tingene lettere for dig.
Jeg har prøvet en del andre C/C++ miljøer (Borland, Watcom, Aztek, Lattice) og ingen af dem kommer i nærheden af Visual Studio.
Når du skal finde kode samples på nettet vil disse oftest også indeholde en solution til Visual Studio, hvilket gør tingene lettere for dig.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.