mboost-dp1
Hjælp til hjemmeside
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
En af mine kammerater spiller i et band. Bassisten i bandet, hans kæreste, har lavet en hjemmeside til dem.
Hun har dog fået et problem med tagwall'en, som er ramt af noget spam af en art. Hun ved vidst ikke rigtigt hvordan hun skal blokkere den/de IP'er det komemr fra. Jeg ved intet om sådan noget, så jeg anbefalede hende at søge hjælp her inde. Det har hun ikke gjort.
Er der nogen, der ved at se kilde koden fra siden, vil være i stand til at forklare mig/hende hvordan hun skal blokkere for uønskede IP'er?
På forhånd tak.
Hun har dog fået et problem med tagwall'en, som er ramt af noget spam af en art. Hun ved vidst ikke rigtigt hvordan hun skal blokkere den/de IP'er det komemr fra. Jeg ved intet om sådan noget, så jeg anbefalede hende at søge hjælp her inde. Det har hun ikke gjort.
Er der nogen, der ved at se kilde koden fra siden, vil være i stand til at forklare mig/hende hvordan hun skal blokkere for uønskede IP'er?
På forhånd tak.
Jeg har brug for hjælp til min hjemmeside, Ja jeg søger en der kan PHP, jeg har et design og lidt systemmer, håber i kan hjælpe
Skriv til mig over her eller add min Msn:
[email protected]
Skriv til mig over her eller add min Msn:
[email protected]
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.