mboost-dp1

Hjælp med et web-forum, f.eks. Phorum.org, søges.

Gå til bund
Gravatar #1 - Hektor
14. feb. 2002 14:22
Jeg har tænkt mig at sætte et site kaldet fair-use.dk op (skal hoste diverse korstog mod uretfærdigheder - tænk StopCopyDan.dk og mit APG-brev), og på det site, vil jeg meget gerne have et godt forum-format, som det på phorum.org. Uheldigvis er jeg en dør, til den slags, så hvis du har tid, lyst og lejlighed til at hjælpe med at få det op at køre (evt. også bare med at få fair-use.dk op at stå), så må du meget gerne kontakte mig, enten ved at svare i denne tråd, ved at skrive en besked til mig her på newz.dk (klik på mit nick), ved at sende en email til [email protected] eller smide en ICQ-besked på 18.324.572. Nu jeg tænker over det, så skal jeg faktisk have hjælp til _alt_ i forbindelse med fair-use.dk :-)
Gravatar #2 - Skarr
5. jun. 2002 19:30
Så skal koden vel være grammatisk korrekt? ;)
Gravatar #3 - Hektor
5. jun. 2002 21:16
#2 Skarr:
"Så skal koden vel være grammatisk korrekt? ;)"

Ulig mennesker kan computere MEGET sjældent forstå noget, hvis det ikke er formuleret ordentligt, så ja, det skal være grammatisk korrekt.
Gravatar #4 - DarkBorg
8. jun. 2002 22:19
god damn Hektor FRANSK det er 3år siden yiipes for et chok.
Gravatar #5 - Skarr
13. jul. 2002 14:39
"Make a programming language that speaks english and you will find that programmers do not speak english"
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login