mboost-dp1
Hit statistik for hjemmeside
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Jeg bruger selv: http://awstats.sourceforge.net/ på mine servere fungerer rigtigt fint.
Og alt info kommer fra logfilerne, altså ikke noget med javascript eller lignende på alle sider osv.
Og alt info kommer fra logfilerne, altså ikke noget med javascript eller lignende på alle sider osv.
#3: Jeg har vist ikke umiddelbart adgang til log-filerne.
#2: Jeg installerede det lige, og det er fandme noget der virker. Mega-sweet lavet. Ved du om man kan få det til at basere Global Stats på unique hits fremfor alle hits?
Og hvad gør man i grunden med passwordbeskyttelse af den slags, hvis man ikke ønsker sig at alle bare kan skrive /bbclone/ og se det hele?
#2: Jeg installerede det lige, og det er fandme noget der virker. Mega-sweet lavet. Ved du om man kan få det til at basere Global Stats på unique hits fremfor alle hits?
Og hvad gør man i grunden med passwordbeskyttelse af den slags, hvis man ikke ønsker sig at alle bare kan skrive /bbclone/ og se det hele?
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.