mboost-dp1

Hamachi - hjælp

Gå til bund
Gravatar #1 - michael-s
22. dec. 2008 21:42
hej jeg har et problem med Hamachi jeg har instillet det og min ven har gjort det samme men vi prøver og spille warchaft 3 sammen og vi er på samme sever men den fik timeuot når vi prøver og forbinde hinanden og når jeg opretter et spil så kan han ikke finde det og vi er på samme ruter så det er sku lidt af et problem håber og kunne få lidt hjælp tak nu det nok ikke sikkert jeg er på den her hele tiden så her er min mail
[email protected]
håber der nogle der kan hjælpe
Gravatar #2 - michael-s
23. dec. 2008 13:59
det kunne være fedt hvis der var nogle der kunne hjælpe
Gravatar #3 - Aik
23. dec. 2008 14:45
Hamachi og wc3 er en dårlig cocktail efter mine erfaringer, hva angår VPN til wc3 kan jeg anbefale www.garena.com - da der også en en stor spiller base der bruger det :)
Gravatar #4 - TullejR
23. dec. 2008 15:33
Har du, #1, overvejet at bruge return, shift, komma, punktum osv.?
Gravatar #5 - rasmusv
23. dec. 2008 15:42
#1 Der er nok ingen som fatter hvad du skriver og du vælter rundt i begreberne. Jeg gætter på: "vi er tilsluttet samme router" betyder i er på det samme lokal-netværk. Mit løsningsforslag er derfor at kaste hamachi ud af vinduet.
Gravatar #6 - michael-s
23. dec. 2008 16:03
så nu har jeg oprettet mig i bruger der inde men hvordan finder vi hinandn vi begge to har den?
Gravatar #7 - Aik
23. dec. 2008 20:24
- Først connecter i, hvilket server nr. er irelevant.

- I vælger jeres game, i dette tilfælde wc3, og her vil jeg anbefale "War3 RPG" her bliver der generelt hostet custom maps, især Dota.

- Så skal i sådan set bare finde ind til samme game room, gå under Europe og her under vælger i bare et rum hvor der er plads til jer begge. :)

Ikke så svært at finde ud af hvis man bare gider bruge 5min, programmet har faktisk selv en nem 5step tutorial når i starter det - tjek den ud.

Dog må jeg erkende at #5 har ret, hvis i sidder på lokalt netværk så bare glem alt om 3. parts programmer for at kunne spille sammen.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login