mboost-dp1
Godt fotoalbum til hjemmeside?
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hej :)
Jeg er gået igang med at lave hjemmeside og er stødt ind i nogle problemer omkring et fotoalbum jeg vil have på siden :(
Jeg bruger Macromedia Dreamweaver, men det fotobabum man kan lave i det, syntes jeg er lidt grimt og gammeldags! :D
Selve siden er lavet i php og HTML og CSS og jeg bruger Templates :)
Det skal dog lige siges at jeg ikke kan programmere i PHP, men får hjælp af min bror, derfor skal det helst være noget færdigt som jeg bare kan bruge...
Hilsen Jannie
Jeg er gået igang med at lave hjemmeside og er stødt ind i nogle problemer omkring et fotoalbum jeg vil have på siden :(
Jeg bruger Macromedia Dreamweaver, men det fotobabum man kan lave i det, syntes jeg er lidt grimt og gammeldags! :D
Selve siden er lavet i php og HTML og CSS og jeg bruger Templates :)
Det skal dog lige siges at jeg ikke kan programmere i PHP, men får hjælp af min bror, derfor skal det helst være noget færdigt som jeg bare kan bruge...
Hilsen Jannie
jeg er engentlig ligeglad, bare det kan snakke med resten af siden.. :) og det er nemt at lave og smart at se på.
#6 nej, det var bare en penneven [spoiler]og exkæreste ;)[/spoiler]
Jeg bruger flash præsentationen "SimpleViewer".
Det er ret stilren og kan customizes som man nu ønsker det.
Det er ret stilren og kan customizes som man nu ønsker det.
AAAARGH JEG KOMMER SAMMEN MED EN POPTØS!!!!!!!!11111one!!one!!!111 AAARGH!
Hvorfor står der ikke sådan noget på dem, når man får dem?
Hvorfor står der ikke sådan noget på dem, når man får dem?
Er selv meget tilfreds med http://jalbum.net/
Der er mange skins, det er let at sætte op etc!
Der er mange skins, det er let at sætte op etc!
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.