mboost-dp1
Fordele/ulember ved skift fra VB til C#
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Står over for at skulle skifte fra VB.net til C#, i forbindelse med min uddannelse. Har rodet med VB.net intensivt det sidste halve år, hvor jeg skiftede fra PHP, da min læreplads krævede det.
Det jeg er interreseret i at høre, er om der er ting jeg skal være særligt opmærksomme på i forbindelsen med skiftet, evt. om der er direkte fordele ved C# i forhold til VB.net.
Det jeg er interreseret i at høre, er om der er ting jeg skal være særligt opmærksomme på i forbindelsen med skiftet, evt. om der er direkte fordele ved C# i forhold til VB.net.
Du kan (stort set) lave det samme på samme måde bare med en lidt anden syntax.
Du skal vænne dig til case sensitivity.
Nu kender du et andet sprog PHP også, så jeg tror at skiftet fra VB.NET til C# vil være relativt nemt for dig.
Det er nogen gange nemmere at finde C# eksempler end VB.NET eksempler og det vil naturligvis være en fordel for dig.
Du kan (stort set) lave det samme på samme måde bare med en lidt anden syntax.
Du skal vænne dig til case sensitivity.
Nu kender du et andet sprog PHP også, så jeg tror at skiftet fra VB.NET til C# vil være relativt nemt for dig.
Det er nogen gange nemmere at finde C# eksempler end VB.NET eksempler og det vil naturligvis være en fordel for dig.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.