mboost-dp1

Find det du skal bruge: Templates, Scripts og guides: GRATIS

Gå til bund
Gravatar #1 - kaastrup
13. jun. 2005 20:06
Se forbi www.only1.dk, og find det du skal bruge alt er 100% gratis...!!!!
Gravatar #2 - The-Lone-Gunman
13. jun. 2005 20:08

Ser meget godt ud, men scripts skulle måske være delt op efter hvad de er skrevet i?
Gravatar #3 - Klok
13. jun. 2005 20:25
Godt initiv.

Det kan sagtens blive et rigtig godt site du der får bygget op, hvis du kan holde gejsten oppe :)
Gravatar #4 - buch
13. jun. 2005 20:43
"Du er detsvære ikke logget ind og derfor ikke kan poste nogen kommentar. Hvis du ikke er bruger i forvejen kan du oprette dig som bruger her ( Opret bruger )"

så lige den her lille fejl :)

jeg ville det skrive det sådan her

Du er desværre ikke logget ind og kan derfor ikke poste nogen kommentar. Hvis du ikke er bruger i forvejen kan du oprette dig som bruger her ( Opret bruger )
Gravatar #5 - Acro
13. jun. 2005 22:38
Min første kommentar er dybt useriøs, men når jeg kigger på siden, så bliver jeg enig om, at den faktisk er - ja - dybt useriøs.

Der er åbenbart ingen redaktion, og alting bliver tilsyneladende godkendt til siden. Et meget godt eksempel er denne artikel, der er fyldt med fejl. Det er ikke bare artiklerne men også sidens egne tekster. Stavefejl er menneskelige, men tastefejl bør rettes.

De grafiske skabeloner (templates) ligner også noget, der er stjålet fra andre sider på nettet. Jeg tvivler på, at personer, der laver så mange stave- og tastefejl på dansk, ville lave engelske overskrifter o. lign.
Gravatar #6 - Simm
14. jun. 2005 18:49
Jeg må tilslutte mig Acros holdning - det er flot at I smider en side på nettet, og den vil uden tvivl kunne hjælpe mange mennesker. Men siden er blot "en i mængden" af udviklersider og desværre så er det ikke en side der giver mig lyst til at komme tilbage, netop fordi den ikke adskiller sig fra andre og indeholder en masse banale fejl.

Så her er nogle forslag til forbedringer:

* Nyt logo, der får brugeren til at tænke wooow og "gladere" farver så man føler sig velkommen.
* Mere fyld på forsiden, med appetitvækkere i stedet for blot op til flere kedelige lister.
* Fjern navnene på nyoprettede brugere (hvad er formålet med en sådan box?) og brug pladsen til noget mere fornuftigt.
* Et forum .. en stor del af sådan et udviklersite er netop at der er to-vejs kommunikation. Så kan man få hjælp af andre brugere og det fastholder folk på siden. Som det er nu kunne jeg downloade hele sitets indhold og så ville jeg aldrig komme tilbage mere.
* Korrektur.. som Acro siger, så får det siden til at se useriøs ud når der er for mange stavefejl - administratoren kan selvf. ikke gøre for at vedkommende er ordblind, men så må han/hun få hjælp af en staveguru.

Jeg vender tilbage med flere forslag.. Hold dampen oppe gutter! Med lidt mere arbejde og forbedringer, så skal det sku' nok blive godt.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login