mboost-dp1
Fil uploading til egen server
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
ZiN (2) skrev:#1: Der findes diverse PHP-scripts (og sikkert også ASP.NET, C# web applikationer osv.) der kan gøre det, men rent personligt ville jeg anbefale en FTPS-server (som filezilla eller lign.), da disse ikke giver bøvl med filstørrelser, login (krypteret) osv..
Hej igen.
Jeg har allerede FTP programmer osv.
Men da jeg nogen gange har venner der skal have uploadet noget, så istedet for de sender det til mig hver gang og jeg så lægger det op, så kan de selv uploade det.
#3:
Og det kan de ikke hvis du har en FTP-server?
Så er det nogle temmelig fail venner du har dig. :-)
Som sagt; Du kan bruge PHP/ASP.NET/C# web app eller whatever til det.. Det er lidt mere besværligt at sætte op rigtigt, men kan lade sig gøre.
Af frygt for hacking kan jeg desværre ikke poste min egen upload site her. Check evt. PM.
Men da jeg nogen gange har venner der skal have uploadet noget, så istedet for de sender det til mig hver gang og jeg så lægger det op, så kan de selv uploade det.
Og det kan de ikke hvis du har en FTP-server?
Så er det nogle temmelig fail venner du har dig. :-)
Som sagt; Du kan bruge PHP/ASP.NET/C# web app eller whatever til det.. Det er lidt mere besværligt at sætte op rigtigt, men kan lade sig gøre.
Af frygt for hacking kan jeg desværre ikke poste min egen upload site her. Check evt. PM.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.