mboost-dp1

Feedback på nyt site

Gå til bund
Gravatar #1 - Bastian02
21. aug. 2009 09:53
Hej

Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback på mit nye site gratistale.dk

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg er tilfreds med designet, eller det trænger til et løft. Evt med nogle lysere farver?

Og hvad synes i om funktionaliteten?

På forhånd tak.
Gravatar #2 - XorpiZ
21. aug. 2009 10:08
Jeg synes det er lidt usselt, at dit første indlæg er en (meget dårlig) skjult reklame for din egen side, hvor du garanteret tjener penge på at folk opretter sig og svarer på spørgeskemaer.
Gravatar #3 - Bastian02
21. aug. 2009 10:15
Jeg beder ikke om at der er nogen der skal oprette sig, men om lidt feedback på designet.
Gravatar #4 - XorpiZ
21. aug. 2009 10:21
Men reklamen er vel rar nok. Havde du været en "gammel" bruger, havde jeg ikke nævnt det. Jeg hader bare nye folk, der opretter en bruger udelukkende for at reklamere og så gemmer det under et designspørgsmål.
Gravatar #5 - squad2nd
1. sep. 2009 23:54

Jeg synes det ser udmærket ud. Det eneste jeg ikke kan tåle er dit farvevalg mht. det røde og de gule stjerner. Det ligner virkelig logoet fra det kinesiske kommunist-parti.

Du har forresten en stavefejl på forsiden:
"eller kontakte vores LIVE SUPPORT neders på siden"

går udfra du mener "nederst"?
Gravatar #6 - Bastian02
2. sep. 2009 07:14
Mange tak for den brugbare feed back :)

Jeg er heller ikke selv den store tilhænger af de stjerne, så jeg vil nok prøve at fp en til at lave noget nyt.

Stavefejlen er rettet. :)

Igen mange tak
Gravatar #7 - sissy
2. sep. 2009 07:32
Det hedder heller ikke mobil selvskab, men mobilselskab :D
Gravatar #8 - Bastian02
2. sep. 2009 08:13
Ha ha :D Det kan da være at alle mobilerne sidder og hygger sammen. Så er det vel et selvskab :P

Det er hermed rettet :-)
Gravatar #9 - lorric
2. sep. 2009 08:25
Hvis man nederst til venstre på forsiden klikker på "Information om GratisTale", så kommer man til siden http://www.gratistale.dk/information som ikke findes.

Også nederst til højre skriver du "Copyright (©) GratisTale.dk 2008". Personligt ville jeg ikke bruge paranteser, da man kun bruger dem hvis man skriver (c) i stedet for ©.
Det er muligvis bare mig ;-)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login