mboost-dp1
Domæne Registrator
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Ja undskyld, jeg kunne ikke finde ud af hvilket forum dette spørgsmål hørte til under, men jeg prøver at stille det her.
Jeg er igang med at bygge min egen webserver her hjemme. Og til den skal jeg have købt et domæne navn. Hvilken domæne-registrator vil i anbefale, når alt jeg skal bruge er et navn forbundet med min offentlige IP adr. ?
Jeg er igang med at bygge min egen webserver her hjemme. Og til den skal jeg have købt et domæne navn. Hvilken domæne-registrator vil i anbefale, når alt jeg skal bruge er et navn forbundet med min offentlige IP adr. ?
Du skal også bruge DNS-hosting. Men i så simpel en sag - gå efter prisen (den billigste altså)... Oppetid på DNS-servere har aldrig været et problem.
www.gratisdns.dk
De er som navnet afslører gratis, og jeg har aldrig haft problemer med dem i løber af de 2 år jeg har haft mit domæne ved dem.
De er som navnet afslører gratis, og jeg har aldrig haft problemer med dem i løber af de 2 år jeg har haft mit domæne ved dem.
GratisDNS helt klart...
De er de sejeste, og så ved man at de er rigtige computernørder, for de kan OVERHOVEDET ikke stave og grammatik har de aldrig hørt om :-)
Det koster 100kr om året at få et domæne registreret hos dem, de 60 kroner går til DKHostmaster resten til dem selv, men synes sq det er ok for et domæne.
Har ligesom den forige aldrig haft problemer med dem eller de 8 domæner jeg har registreret hos dem :-)
- Wolly -
De er de sejeste, og så ved man at de er rigtige computernørder, for de kan OVERHOVEDET ikke stave og grammatik har de aldrig hørt om :-)
Det koster 100kr om året at få et domæne registreret hos dem, de 60 kroner går til DKHostmaster resten til dem selv, men synes sq det er ok for et domæne.
Har ligesom den forige aldrig haft problemer med dem eller de 8 domæner jeg har registreret hos dem :-)
- Wolly -
***GGGG***
Wolly, det lyder da mere som en eller anden hval..
u know... wolly the whale was swimming...
hvem snakker om åndsvagt navn???
Wolly, det lyder da mere som en eller anden hval..
u know... wolly the whale was swimming...
hvem snakker om åndsvagt navn???
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.