mboost-dp1

Diretories(stav) eller Søg maskine

Gå til bund
Gravatar #1 - searchia
7. mar. 2008 16:43
Hej
Jeg er igang med en linuxspil side som ikke er færdig. foreløbig ser den sådan ud link til hjemmesiden, det ser ikke så pænt ud, så vil spørger om hvis i skulle bruge hjemmesiden vil i så havde en Diretories(stav) eller Søg maskine eller noget andet.

Håber på svar
Gravatar #2 - myplacedk
7. mar. 2008 17:39
Med så få spil behøver du ikke at organisere det på nogen særlig måde. Du kan evt. vælge at sortere alfabetisk, eller måske efter popularitet i en eller anden variant. (Måske bare dem du synes ser mest spændende ud øverst.)
Gravatar #3 - searchia
7. mar. 2008 17:50
nej men skal altså havde mange flere spil på
Gravatar #4 - zin
7. mar. 2008 19:21
#1: Personligt vil jeg altid foretrække en slags nyhedsflow i sådanne sider - hvordan skal man ellers vide om spillet er sjovt eller om det er fra 1994? :-)
Ergo; Jeg mener du skal lave en entry for hvert spil med links m.v. samt hvad du synes om det og så sortere på datoen for hvert indlæg.
Gravatar #5 - myplacedk
8. mar. 2008 07:45
3 skrev:
nej men skal altså havde mange flere spil på

Så vil jeg foreslå du deler dem op i kategorier (platform-spil, 3d-shoot'em-up, bil-spil, puzzle osv.)

Inden for hver kategori kan du fx. lave sorteringsvalg, så man fx. kan sortere alfabetisk og efter udgivelsesdato. Og måske også efter hvilken dato spillet er kommet på dit website.

Du kan evt. lave en kategori der hedder "alle". Dvs. alle spil uanset kategori findes der.
Gravatar #6 - searchia
8. mar. 2008 14:30
ok tak
(minimum 10 tegn)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login