mboost-dp1

Dankortbetalingsknap

Gå til bund
Gravatar #1 - nielsbuus
16. nov. 2008 21:44
Hej....

Jeg står i den situation at jeg skal lave en bestillingsside med en formular hvor man kan købe en dvd til et niche publikum. Jeg forventer et salg på mellem 10-30 styk. Er her nogle der kender en nem løsning der kan give en betalingsknap man kan komme på en hjemmeside der åbner en dankort/visakort betalingskasse hvor man så kan skrive sit telefonnummer eller sin mailadresse, så jeg kan se hvem der har betalt hvad.

Der må gerne være et (lille) gebyr på betalingerne, men helst ikke noget abonnement. Jeg har prøvet eWire som virkede lovende, men som kræver at 'kunden' skal oprette sig hos ewire før vedkommende kan foretage en dankortbetaling og det er ikke optimalt.

Any ideas?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
16. nov. 2008 22:02
Paypal, der skal man vidst ikke være bruger, for at betale... Og mener at det er gratis, hvis du kun har under 10 betalinger pr. måned... Men kan ikke lige huske det helt præcist...
Gravatar #3 - BurningShadow
16. nov. 2008 22:47
2xMZ... hmm... :-)

Anyway...
1) PayPal tager ikke Dankort, så det kræves at folk har Visa-Dankort.
2) Med så smalt et publikum, kan det så virkelig betale sig at have besværet, frem for løsninger som postopkrævning, eller bankoverførsel?

Jeg fandt lige Freepay, men har ikke haft tid til at læse det ordenligt igennem endnu, så måske er det noget, og måske er det ikke...
Gravatar #4 - BurningShadow
16. nov. 2008 23:00
Tilføjelse til #3

Det ser ud til at man selv skal have en indløsningsaftale med PBS, hvis man bruger Freepay, så det er der jo ikke så meget ved. :-(
Gravatar #5 - 3214N
17. nov. 2008 06:49
Freepay er så leveret at Freeway. Er det kun mig der syntes navnet Freepay er lidt misvisende ?

Kan du ikke sælge dem via en online tjeneste? Som ebay, qxl etc.?
Gravatar #6 - jeldtoft
17. nov. 2008 08:10
http://ewire.dk

Ewire modtager Dankort
Gravatar #7 - myplacedk
17. nov. 2008 18:03
MadiZone (1) skrev:
Jeg har prøvet eWire som virkede lovende, men som kræver at 'kunden' skal oprette sig hos ewire før vedkommende kan foretage en dankortbetaling og det er ikke optimalt.

Sikker? Jeg har brugt dem engang, uden at man skulle oprette sige. Jeg vil ikke love at de ikke har lavet om på det siden.

Jeg oprettede en "betalingsknap". Et url/link/knap som førte til en side, hvor alle felter var forudfyldt. Betaleren skulle vist oplyse sin email-adresse (hvis den ikke var forudfyldt via urlen), så man teknisk set blev oprettet "halvt", men der var ingen registreringsprocess eller noget man skulle igennem. NÆSTEN lige så glat som helt almindelig dankort-betaling.
Gravatar #8 - Wird
27. nov. 2008 19:37
Hvis en sådan løsning findes kunne det da være dejligt, jeg har dog ikke selv fundet den endnu :(

Det tætteste man kommer på er hvis ewire som de andre også nævner
Gravatar #9 - Borg[One]
27. nov. 2008 19:39
...ellers gå på amino.dk og hør om der ikke er nogen af dem der har et godt forslag.
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login