mboost-dp1
CSS background FF og IE
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Godaften,
jeg sidder lige og roder med lidt html (som jeg er meget rusten til), og har lidt problemer.
Jeg har i mit .css defineret en background til body, og dette virkede perfekt, indtil for 2 min siden - jeg har slet ikke rørt den del af min css fil der omhandler det pågældende. Så jeg prøvede for sjov skyld at tjekke det i IE, og der vises background stadig - men i FF er den pist væk.
er der nogen der kan hjælpe?
link til siden HER
link til css filen HER
jeg sidder lige og roder med lidt html (som jeg er meget rusten til), og har lidt problemer.
Jeg har i mit .css defineret en background til body, og dette virkede perfekt, indtil for 2 min siden - jeg har slet ikke rørt den del af min css fil der omhandler det pågældende. Så jeg prøvede for sjov skyld at tjekke det i IE, og der vises background stadig - men i FF er den pist væk.
er der nogen der kan hjælpe?
link til siden HER
link til css filen HER
Forsøg #1: Prøv at validere dit CSS:
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=h...
Den siger at den er helt gal med din kommentar.
Det kan jeg godt forstå, for du prøver med HTML-syntax.
I stedet for <!-- comment --> skal du bruge /* comment */
http://jigsaw.w3.org/css-validator/validator?uri=h...
Den siger at den er helt gal med din kommentar.
Det kan jeg godt forstå, for du prøver med HTML-syntax.
I stedet for <!-- comment --> skal du bruge /* comment */
Nerq (6) skrev:Hvad er der galt med tomme linjer?
Det betyder at der kun kan være halvt så meget på en skærm, hvilket gør det sværere at overskue.
Jeg troede det var en fejl, indtil jeg så at der faktisk er nogle steder uden dobbelt-afstand.
(Men hvis du err den eneste der skal læse det, er din mening selvfølgelig den eneste der gælder.)
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.