mboost-dp1

c++ hvorfor virker mine c++ progammer kun på min pc og ikke på andres

Gå til bund
Gravatar #1 - csstener
28. sep. 2009 20:25
når jeg laver et program i c++ (som virker på min pc) og jeg så sender det til en anden får de en fejl. hvad er der galt. fejlen kan ses på denne side
http://coolgames.klanhost.dk/ERROR.jpg
Gravatar #2 - Jonasee
28. sep. 2009 20:28
En ide kunne være at kigge i event loggen som der står i fejlen
Gravatar #3 - csstener
28. sep. 2009 20:37
jeg er rimelig ny så jeg ved ikke helt hvad det er
Gravatar #4 - Jonasee
28. sep. 2009 20:42
dette her er lavet ud fra hoved da jeg ikke har en dansk computer, men du kan til gå event/hændelses loggen ved at højre klik på denne computer, vælg administration, hændelselog, programmer. Der inden skrivs fejl relaterde til forskellig programmer, fejl beskeden giver antydning af at der kunne stå noget der ind.
Gravatar #5 - csstener
28. sep. 2009 20:46
ok må lige vente til i morgen for mine venner er ikke online lige nu og programmet virker jo fint på min pc. så jeg skal bruge en anden pc.
Gravatar #6 - jens_ond
28. sep. 2009 21:11
du mangler den her:

husk at dit program skal bygges som release, hvis modtageren ikke har visual studio installeret.
Gravatar #7 - csstener
28. sep. 2009 21:15
det er sikkert problemet for jeg bygger den altid i Debug
Gravatar #8 - jens_ond
28. sep. 2009 21:20
hvad programmet kræver af dll filer står i stringtest.exe.manifest
Gravatar #9 - csstener
28. sep. 2009 21:22

jeg kender kun til c++ og ved kun halvt hvad en manifest er
Gravatar #10 - Windcape
28. sep. 2009 21:33
Du kunne jo poste den kode du har problemer med.

Men hvis du har bygget som debug, så er det klart et problem.
Gravatar #11 - csstener
28. sep. 2009 21:42
Det er ikke koden for den virker fint på min pc men ikke på for eksempel mine venners pc. Men kan først teste det i morgen alle mine venner er offline/sover. Men nu har jeg bygget den i Release.

Går også offline nu.
Gravatar #12 - csstener
29. sep. 2009 18:29
fedt det virker. men nu har jeg kun et spørgsmål hvordan kan man load en text fra en fil og hvordan kan man tilføje en text til en fil i stedet for bare at overskrive det der står i filen.
Gravatar #14 - Tagger
29. sep. 2009 19:01
cplusplus.com er en virkelig god resource til programmering i, nåh ja, c++.. Det første google kommer frem med, hvis du klikker på #13's link burde være det du søger.
Gravatar #15 - csstener
29. sep. 2009 19:38
cool det virker tak det var en stor hjælp
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login