mboost-dp1

Bedøm mit nye jokesite - JOKECENTRALEN

Gå til bund
Gravatar #1 - allantoft
7. mar. 2008 15:37
Hej Eksperter.

Jeg har lavet designet til Jokecentralen og er meget interesseret
i hvad I synes om det.

Jeg vil gerne have I bedømmer det ud fra designet, farvevalgene,
navigationen, baggrundene og overskueligheden etc.

Jeg har prøvet at lave det retro, så lad mig endelig høre
hvad I synes.

Kan ses på:
http://www.allanallan.dk/jokes

På forhånd tak.

Vh Allan
Gravatar #2 - allantoft
10. mar. 2008 15:33
Så har jeg været inde og ændre baggrunden, så det er den samme der er på hele vejen igennem.

Desuden har jeg tilføjet nogle flere billeder. Flere ændringer kommer senere.

Hvad synes I???

www.allanallan.dk/jokes

\\Allan
Gravatar #3 - MiniatureZeus
10. mar. 2008 15:45
Må indrømme, at jeg synes det ligner en side lavet i Frontpage. Læg noget skygge under dit grafik og optimer baggrunden, så den ikke ser så firkantet ud.
Gravatar #4 - The-Lone-Gunman
10. mar. 2008 16:24
Hvis jeg skal være helt ærlig, så er det en side med et design der ligner noget fra slutningen af 90'erne. Og dertil kommer det, at indholdet er uoriginalt.

Jeg har lidt svært ved at se, hvad der skulle gøre siden interessant.
Gravatar #5 - Kan.Du.Huske.Hvem.Jeg.Var
10. mar. 2008 17:15
Lær at kode noget php, det er hurtigere end at sidde og lave alle siderne one by one.
Gravatar #6 - allantoft
11. mar. 2008 12:52
Hej allaesammen og tak for kritikken.

At den ligner noget "Frontpage" - 90'er design med en oldschool baggrund er for så vidt også meningen så det kan jeg godt forstå I synes.

Jeg er bange for hvis man gør for meget mere ved designet så mister man Retro delen og det er en del af det jeg synes er underholdende ved denne side.

Om man så bryder sig om indholdet kommer nok an på ens humor.

-Banantukan, du har ret, jeg har bare ikke lært eller brugt tiden til at sætte mig ind i php, men jeg burde det, da der er store fordele i denne sammenhæng.
Derfor også grundet til jeg kun ønskede kritik til udseende og brugervenlighed.

JEG ER NATURLIGVIS STADIG INTERESSERET I RIS OG ROS...

Kan ses på:
Jokecentralen

På forhånd tak.

Vh Allan
Gravatar #7 - madeinrussia
11. mar. 2008 13:04
meget sjov side ;P gammle jokes man lige fik støvet op i hukommelsen.. men bare for få :)
Gravatar #8 - allantoft
13. mar. 2008 09:04
Godt nyt russer.

Siden er stadig under konstruktion, så der kommer hele tiden nye jokes og billeder, så der er god grund til at kigge fordi en gang i mellem.

Kan ses på: Jokecentralen

VH Allan
Gravatar #9 - mex
13. mar. 2008 09:10
Jeg vil anbefale dig at lave et pænere design, og så lave det med et retro udseende, i stedet for bare at lave et retro udseende. Det får det til at virke for useriøst. Det optimale vil være et rigtig moderne design, men bare med en følelse af retro, hvis du forstår, hvad jeg mener.
Gravatar #10 - allantoft
14. mar. 2008 14:35
Hej og tak for kritikken.

Anbefale mig at lave en pænere design - virker nemmere at sige end at gøre. Jeg er jo i den situation hvor jeg synes det er meget pænt til dette indhold og i den forbindelse er kan det vel ikke rigtigt virke useriøst. Hele sitet og indholdet skal jo være alslappet underholdende og ikke mindst useriøst.

JEG ER NATURLIGVIS STADIG INTERESSERET I RIS OG ROS

Kan ses på: Jokecentralen

//Allan
Gravatar #11 - MiniatureZeus
14. mar. 2008 14:58
Din skrifttype er ikke specielt rar for øjnene, og så hjælper det jo ikke noget, at vi kommer med ris og ros, hvis du ikke ænde noget af det, der får ris!
Gravatar #12 - hgul
14. mar. 2008 16:33
#10 Selvfølgelig må du have din egen mening om det du har lavet, men med sådan en udmelding, så har jeg i hvert fald ikke lyst til at komme med en bedømmelse af siden, eftersom du jo lige har bevist, at det under alle omstændigheder vil være spild af tid.
Gravatar #13 - cazotaro
14. mar. 2008 22:19
Synes siden er helt fin og meget nem at gå til, men noget nyt og mere spas ville være på sin plads, det tog ikke ret lang tid at gå den igennem.

Desuden fandt jeg mindst en joke der gik igen, den med den brækkede finger..
Gravatar #14 - allantoft
18. mar. 2008 10:36
Så er jeg tilbage igen.

MiniatureZeus -
Det betyder ikke jeg ikke vil høre din mening, selvom jeg ikke har lavet de ændringer du synes der skulle laves. Det er jo smag og behag med design, og jeg synes f.eks. denne skrifttype jeg har brugt passer godt til designet og det har jeg også hørt flere andre steder, da du så ikke bryder dig om det tager jeg da til mig, men det betyder da ikke at jeg skynder mig ud og skifter den.

hgul -
Jeg er ked af at høre du synes det vil være spild af tid at komme med en bedømmelse. Men tak fordi du så alligevel gjorde det.

cazotaro -
Tak for kritikken, du har ret i der godt kan være mere span og indhold på siden. I øjeblikket arbejdes der på ny grafik til toppen på siden, samt der tilføjes flere jokes og billeder.

Jeg skal nok lige se om jeg kan finde den joke der går igen og slette den ene.

Kan ses på: link til Jokecentralen

//Allan
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login