mboost-dp1
ASP HJÆÆÆÆLP
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
ASP HJÆÆÆÆLPhmm jeg sidder såen og prøver at få en tagwall op på min side www.stivert.dk/minime/tagwall.asp men når jeg så vil tilføje noget til tagwallen får jeg flg fejl :
Response object error 'ASP 0156 : 80004005'
Header Error
/minime/tagwall.asp, line 169
The HTTP headers are already written to the client browser. Any HTTP header modifications must be made before writing page content.
scriptet ser såen her ud :
håber der er en der kan hjælpe mvh. clark
Response object error 'ASP 0156 : 80004005'
Header Error
/minime/tagwall.asp, line 169
The HTTP headers are already written to the client browser. Any HTTP header modifications must be made before writing page content.
scriptet ser såen her ud :
håber der er en der kan hjælpe mvh. clark
Hejsa Nobrain!HVis du gør dette her:
altså bare sætter den response.buffer ind øverst i din gemfil, så skulle problemet løse sig!
Med Venlig Hilsen, Goredon =]
altså bare sætter den response.buffer ind øverst i din gemfil, så skulle problemet løse sig!
Med Venlig Hilsen, Goredon =]
Arghhh...heheWell, det kiksede lidt... hvis du bare indsætter "" i hoveddelen af din gemfil, så skulle det virke! =)
Tjaa hvor dum kan man være ??Tjaa jeg ved ikke helt hvorfor men efter at have kigget 1 time på scriptet gik det godtnok op for mig at jeg manglede response buffer=true i øverste linie :( Damm men jeg har jo også nicket NOBRAIN :o) hehe
ASP VS. PHPAltså....... Hvorfor har i alle sammen så meget imod ASP? Bare fordi at det er et Micrsoft produkt behøves det SQ da ikke at være dårligt..... ASP er sq mere udbredt end PHP men jeg tror på at PHP har en stor fremtid.........
-Domi
helt ærligt jeg fatter ikke at i gider at starte den debat her... Det er nok den meste åndssvage debat på hele jorden, lad dog folk bruge det sprog de vil i stedet for at...... ja jeg tror at i fik den !
Argumentér dog!
Det er det samme uanset hvad der diskuteres, entet "rulez" det, eller så "s0xs" det.
Brug dog nogle normale ord, og opfør jer på et niveau anderledes fra BurningShadow og børnehaveperioden, hvor "min far" var stærkere end "din far".
"BurningShadow"
Inden du flamer mig - min far er stærkere end dig og dine forældre.
Det er det samme uanset hvad der diskuteres, entet "rulez" det, eller så "s0xs" det.
Brug dog nogle normale ord, og opfør jer på et niveau anderledes fra BurningShadow og børnehaveperioden, hvor "min far" var stærkere end "din far".
"BurningShadow"
Inden du flamer mig - min far er stærkere end dig og dine forældre.
Jeg foretrækker PHP af følgende grunde:
* Platformsuafhængigt
* Mere overskuelig stuktur (ved det er subjektivt, men det er alligevel vigtigt)
* Hurtigere kode, både når man skal skrive det og når det udføres. Jeg tjekkede på et tidspunkt et ASP vs. PHP script som skulle hente 2000 poster ud fra en MySQL db, PHP var en del hurtigere (kan ikke huske det nøjagtige tal)
* Mere kompakt kode, mange ting i PHP er en funktion, mens det i ASP er flere linjer
* Kommer IKKE fra Microsoft, en ting jeg finder meget vigtig, da jeg mener at lukkede standarder, softwarepatenter o.lign. er af det onde og bør bekæmpes for at øge konkurrencen!
Mange af mine punkter subjektive, men alligevel er det nogle ting som jeg lægger stor vægt på.
//ZyBo[SE]
Jeg foretrækker PHP af følgende grunde:
* Platformsuafhængigt
* Mere overskuelig stuktur (ved det er subjektivt, men det er alligevel vigtigt)
* Hurtigere kode, både når man skal skrive det og når det udføres. Jeg tjekkede på et tidspunkt et ASP vs. PHP script som skulle hente 2000 poster ud fra en MySQL db, PHP var en del hurtigere (kan ikke huske det nøjagtige tal)
* Mere kompakt kode, mange ting i PHP er en funktion, mens det i ASP er flere linjer
* Kommer IKKE fra Microsoft, en ting jeg finder meget vigtig, da jeg mener at lukkede standarder, softwarepatenter o.lign. er af det onde og bør bekæmpes for at øge konkurrencen!
Mange af mine punkter subjektive, men alligevel er det nogle ting som jeg lægger stor vægt på.
//ZyBo[SE]
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.