mboost-dp1
APG & PeerGuardian problemer..
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Tirsdag d. 14 Marts downloadet jeg 2 afsnit af simpsons(Eller rettere VAR), Da der lige pludselig kom en runtime_error, hvor der nederst stod "Thank you for helping us occorpurrate peerguardian" (Det ska lige siges at jeg ikke havde noget som helst upload.) Dagen efter tændte jeg min pc, hvor der stod at mit "ActiveShield" på mit virusprogram "McAfee" var blevet slettet. Jeg er lidt nervøs, hvis det er forståeligt. Er det en Hacker eller antipiratgruppen? For jeg uploadet jo ikk noget og downloade næsten ikk en skid.
lige en ting, occorpurrate??
----
No entry found for occorpurrate.
Did you mean Accorporate?
Suggestions:
Accorporate
corporate
incorporate
cooperate
Occupate
Bicorporate
Eccoriate
accurate
-----------
ikke helt sikker på hvad ord du mener
----
No entry found for occorpurrate.
Did you mean Accorporate?
Suggestions:
Accorporate
corporate
incorporate
cooperate
Occupate
Bicorporate
Eccoriate
accurate
-----------
ikke helt sikker på hvad ord du mener
hva mener du med det addlcove? Er det farligt eller kan det bare ha været en hacker der vil skræmme mig? Altså "Thank you helping us occupate peerguardian" Peerguardian er jo et program der blokere for dem der prøver at komme ind på mig..
Occupy
1. To fill up (time or space): a lecture that occupied three hours.
2. To dwell or reside in.
3. To hold or fill (an office or position).
4. To seize possession of and maintain control over by or as if by conquest.
5. To engage or employ the attention or concentration of: occupied the children with coloring books.
------------
den interesant er nr 4
1. To fill up (time or space): a lecture that occupied three hours.
2. To dwell or reside in.
3. To hold or fill (an office or position).
4. To seize possession of and maintain control over by or as if by conquest.
5. To engage or employ the attention or concentration of: occupied the children with coloring books.
------------
den interesant er nr 4
hmmm...Jamen hør her. Lige da jeg så den, tog jeg internetstikket ud og formateret min harddisk. Kan det stadig være farligt og beskadeligt??
heh, hvorfor er det altid mig der får idioterne og møgungerne der syntes det er sjovt at lade som om de er idioter?
<suk>
gå hen og trolle et andet sted.
<suk>
gå hen og trolle et andet sted.
Du er blevet inficeret med noget slemt.
Formatter straks din PC, og lær ikke at hente og åbne tilfældige exe filer som var det dommedag.
Formatter straks din PC, og lær ikke at hente og åbne tilfældige exe filer som var det dommedag.
Det kan du ikke.
Har du gjort hvad jeg bad dig om i #11? Det var ikke en joke. Du er blevet inficeret med noget lort fordi du enten kører Norton/Panda/McAffee som antivirus eller fordi du er glad for at køre tilfældige exe filer du finder på fildelingsnetværk.
Ja, undskyld jeg benytter mig af sådan en barsk tone.
Det kan du ikke.
Har du gjort hvad jeg bad dig om i #11? Det var ikke en joke. Du er blevet inficeret med noget lort fordi du enten kører Norton/Panda/McAffee som antivirus eller fordi du er glad for at køre tilfældige exe filer du finder på fildelingsnetværk.
Ja, undskyld jeg benytter mig af sådan en barsk tone.
Hehe du ska da ikk undskylde, det er mig der takker. Ja formaterede min computer, lidt trist at miste så meget, men sådan er det jo. Men hvordan får jeg så mit Mcaffee til at lade være med at køres som en antivirus..? Og i givende fald, hvad ska jeg så få til at køre som antivirus..?
Det er jeg glad for :)
Problemet er ikke at McAffee kører som antivirus. Problemet er McAffee selv. De kan ikke finde ud af at lave antivirus programmer.
Jeg vil råde dig til enten at få fat i et licens til at køre Symantec Corporate Antivirus eller at få nogle anbefalinger til en gratis antivirus herinde på newz.
Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror vist at der er mange som siger gode ting om AVG
Note om Symantec Corporate Antivirus aka. "SAV" - Det er overhovedet ikke det samme som de produkter Norton presser over hovedet på endebrugerene. Den er det perfekte eksempel på hvordan en antivirus skal fungere. Den kommer ikke med irriterende grafiske dialogboxe som sløver PC'en i flere timer, og den lader være med at "integrere" (Eller nærmere - inficere) sig ind i Windows til et latterligt niveau hvor hele din Windows installation er til at lukke op og skide i hvis en uninstall af programmet fejler.
Ja, det er sket for mig en gang. Jeg havde installeret en Norton antivirus, som jeg straks ikke kunne lide. Da jeg forsøgte at afinstallere, fejlede den. Nærmere sagt, var Norton Antivirus halvt-fjernet og helt fucked.
Derefter begyndte jeg at få utallige fejlbeskeder ved boot, som ikke gik væk efter jeg disablede alt norton-relateret i msconfig, systemet hallucinerede generelt og jeg fik en BSoD med ujævne mellemrum.
Det er jeg glad for :)
Problemet er ikke at McAffee kører som antivirus. Problemet er McAffee selv. De kan ikke finde ud af at lave antivirus programmer.
Jeg vil råde dig til enten at få fat i et licens til at køre Symantec Corporate Antivirus eller at få nogle anbefalinger til en gratis antivirus herinde på newz.
Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror vist at der er mange som siger gode ting om AVG
Note om Symantec Corporate Antivirus aka. "SAV" - Det er overhovedet ikke det samme som de produkter Norton presser over hovedet på endebrugerene. Den er det perfekte eksempel på hvordan en antivirus skal fungere. Den kommer ikke med irriterende grafiske dialogboxe som sløver PC'en i flere timer, og den lader være med at "integrere" (Eller nærmere - inficere) sig ind i Windows til et latterligt niveau hvor hele din Windows installation er til at lukke op og skide i hvis en uninstall af programmet fejler.
Ja, det er sket for mig en gang. Jeg havde installeret en Norton antivirus, som jeg straks ikke kunne lide. Da jeg forsøgte at afinstallere, fejlede den. Nærmere sagt, var Norton Antivirus halvt-fjernet og helt fucked.
Derefter begyndte jeg at få utallige fejlbeskeder ved boot, som ikke gik væk efter jeg disablede alt norton-relateret i msconfig, systemet hallucinerede generelt og jeg fik en BSoD med ujævne mellemrum.
Jeg takker mange gange mein freund ;)
Vil senere idag få fat i en licensnøgle til Symantic Corporate Antivirus og begynde at køre det.. :)
Men hvad med McAffee? Er det det samme problem at den fucker windows xp Pro op ligsom Norton Antivirus.
Vil senere idag få fat i en licensnøgle til Symantic Corporate Antivirus og begynde at køre det.. :)
Men hvad med McAffee? Er det det samme problem at den fucker windows xp Pro op ligsom Norton Antivirus.
Jeg ved ikke om McAffee har samme problemer som Norton, men jeg har set en del systemer blive inficeret med virus på trods af at de havde McAffee installeret.
Jeg kan varmt anbefale free.grisoft.com (AVG).
Den er lige til og godt opdateret.
Også er den helt gratis :)
Den er lige til og godt opdateret.
Også er den helt gratis :)
har Installeret Pro versionen af AVG og må sige, at det er sgu et godt program.
Men så er det selvfølgelig at mit McAffee failer. Men da jeg har unlocker og TuneupUtilities tror jeg, at jeg kan slette de værste filer af dem..
Men tak for hjælpen i al fald :)
Men så er det selvfølgelig at mit McAffee failer. Men da jeg har unlocker og TuneupUtilities tror jeg, at jeg kan slette de værste filer af dem..
Men tak for hjælpen i al fald :)
Bare lige 2 sidste ting. Dúr AVG også som en firewall for mig, eller kan jeg bare være tryg ved Windows Xp firewall'en?
Den anden: Når jeg logger på min computer er mit AVG System tray icon sort/hvid / deaktiveret. Hvordan aktivere jeg lortet?
Den anden: Når jeg logger på min computer er mit AVG System tray icon sort/hvid / deaktiveret. Hvordan aktivere jeg lortet?
Hvis du sidder bag en router på dit netværk, så behøver du slet ikke en software firewall.
Jeg har aldrig prøvet AVG, så det andet spørgsmål kan jeg ikke svare på.
Jeg har aldrig prøvet AVG, så det andet spørgsmål kan jeg ikke svare på.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.