mboost-dp1
ændring af billede afslutning af windows
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Programmering
Hvad hedder det billede, eller den fil, hvor teksten:"du kan nu slukke computeren"(når man skal slukke computeren) ligger???
filen heder LOGOS.SYS, er et en RGB-baseret fil... Så du kan åbne den i fx ms-paint...
bare husk at størrelsen er underlig, og den SKAL være underlig, og det ikke er alle farver der vises lige godt i den.. (mener den bruger et 256 farvers næsten regulær RGB farve skema...)
bare husk at størrelsen er underlig, og den SKAL være underlig, og det ikke er alle farver der vises lige godt i den.. (mener den bruger et 256 farvers næsten regulær RGB farve skema...)
Hvis lige det er det jeg tænker på i XP (syntes ikke der er et decidered skærmbillede til det - så er det et Nej, I XP bruger den bare default view configuration, som kan instilles i registreringsdatabasen (regedit), under HKEY_USERS/.DEFAULT/Control Panel
Og derunder bruges Desktop/ til at sætter wallpaper og Colors/ til at instille farverne...
Og derunder bruges Desktop/ til at sætter wallpaper og Colors/ til at instille farverne...
Do'h!!! havde jeg sQ da ikke tænkt på!! hehe er så sjællendt jeg slukker min comp... ja så kan man jo ligesom sige at det er ligemeget med #4...
Kan dog fixes uden en reinstallation ;)
WinXP har et "turn off logo" magen til det i Win9x/Me, men jeg ved ikke hvor det er henne. Det er ihvertfald ikke samme system som Win9x/Me.
Hmm hvem kører da også windows XP på en maskine der ikke kan slukke selv?Har set en del WinXP installationer hvor Win detectede ACPI forkert, og derfor ikke kunne selv :P
Kan dog fixes uden en reinstallation ;)
WinXP har et "turn off logo" magen til det i Win9x/Me, men jeg ved ikke hvor det er henne. Det er ihvertfald ikke samme system som Win9x/Me.
Gå til top
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.