mboost-dp1
zepto 2425w Perfekt tilstand til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg vil gerne sælge Min zepto 2425 W, som er 1 år og 3 måneder gammel, da jeg har fået en anden som gave
1. Intel Core 2, T5200, 1.6 GHz
2. 2 GB Ram
3. 100 GB harddisk 7200 omdrejninger
4. 6 Cell batteri, kan holde mere end halv anden time. kan komme op på 2 timer
5. alt virker perfekt og en meget god og stærk maskin
6. Geforce 7600, 256 MB. kan sagtens køre NFS undercover, Fifa 2009, Tom C. Vegas 2.
7. Der er installeret Wíndows XP PRO Service Pack 3
8. Har garanti stadigvæk
Kom even. med et bud, ellers kontakt mig på 28269385
1. Intel Core 2, T5200, 1.6 GHz
2. 2 GB Ram
3. 100 GB harddisk 7200 omdrejninger
4. 6 Cell batteri, kan holde mere end halv anden time. kan komme op på 2 timer
5. alt virker perfekt og en meget god og stærk maskin
6. Geforce 7600, 256 MB. kan sagtens køre NFS undercover, Fifa 2009, Tom C. Vegas 2.
7. Der er installeret Wíndows XP PRO Service Pack 3
8. Har garanti stadigvæk
Kom even. med et bud, ellers kontakt mig på 28269385
jeg ved det ikke helt.. dengang jeg købte den gav jeg for den 9100 kr og det er jo et år siden. så jeg kan sku ikke sælge den til 1250 for det er for lidt.. men jeg vil jo høre et bud..
jeg har self et garanti som beviser at jeg har købt den til denne pris..
jeg har self et garanti som beviser at jeg har købt den til denne pris..
den indholder følgende som glemte at skrive
100GB SATA, 2,5" 7200RPM - HITACH 1
SONY DVD-RW DL Slot-in 6515,2X15,
Intel Pro/Wireless 3945ABG
Det er ikke en 6 cell batteri, men en 9 Cell Battery til Znote 2x25W
100GB SATA, 2,5" 7200RPM - HITACH 1
SONY DVD-RW DL Slot-in 6515,2X15,
Intel Pro/Wireless 3945ABG
Det er ikke en 6 cell batteri, men en 9 Cell Battery til Znote 2x25W
Hvad du har givet for den for over 1 år siden, er lidt irrelevant. Man skal holde det op imod hvad man kan købe en ny maskine til, og at de specs ikke er så meget værd i dag + slitage.
Din bliver kun ved med at falde i værdi.
Et 9 Cell batteri der kun holder så kort tid? Der er da noget helt galt...
Du spurgte efter et bud, og du fik et bud...
Din bliver kun ved med at falde i værdi.
Et 9 Cell batteri der kun holder så kort tid? Der er da noget helt galt...
Du spurgte efter et bud, og du fik et bud...
dengang jeg købte den holdte den 5 timer. hvis du skal køre spil på den lige nu holder den så mere end halv anden time. uden at spille på, kan den sagtens holde mere..
og nej der er ikke noget der galt ved den..
og nej der er ikke noget der galt ved den..
gå ind på zeptos hjemmeside, og prøv at finde en god bærbar, du kommer mindst af med 8000 lige nu. Zepto er generalt dyrt, da det er en god kvalitet synes jeg selv, da jeg aldrig har haft nogle problemer med denne bærbar. har selv haft en Acer og en Hp'er før og de har begge været til reperation.. men det har denne ikke..
så..
så..
Hvordan kan du sige, at Zepto er god kvalitet ift. prisen? Det er jo helt latterligt, hvor mange penge de tager for deres computere, når de ikke er meget bedre, kvalitetsmæssigt, end en HP eller Acer...
Du høre vidst til samme segment, som de Mac ejere, som er sikre på at deres 5 år gamle powerbook 12" stadigvæk er 6000 kr. værd, for de gav jo 15.000 kr. dengang!?
Du høre vidst til samme segment, som de Mac ejere, som er sikre på at deres 5 år gamle powerbook 12" stadigvæk er 6000 kr. værd, for de gav jo 15.000 kr. dengang!?
MiniatureZeus (15) skrev:Du høre vidst til samme segment, som de Mac ejere, som er sikre på at deres 5 år gamle powerbook 12" stadigvæk er 6000 kr. værd, for de gav jo 15.000 kr. dengang!?
Udbud og efterspørgsel, der er mange der vil have sådan en og der er ikke mange af dem, Derfor er den så meget værd. Det er dog ikke tilfældet med Zeptoen.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.