mboost-dp1

www.psp-service.dk

Gå til bund
Gravatar #1 - Mad-os
3. apr. 2008 21:09
Jeg faldt den anden dag over denne hjemmeside, da jeg havde brug for at få installeret noget custom firmware og få chippet min psp så jeg kunne spille spil jeg downloadede fra internettet.

Det fungerede rigtig godt og det tog ikke lang tid, så fik jeg min psp tilbage. Jeg havde også købt et memorykort derfra, som jeg fik med i samme pakke.

Ville bare lige anbefale den til alle jer der ikke ved hvordan man får installeret Custom Firmware, og som gerne vil kunne spille alle de nye spil uden at betale i dyre domme :)

Mvh Morten Mieritz
Gravatar #2 - myplacedk
3. apr. 2008 21:35
Ja, du faldt da lige tilfældigvis over denne (nu) 5 dage gamle hjemmeside, og blev så henrykt at du simpelt hen måtte oprette en bruger på newz for lige at fortælle om det.

Hils Joakim.

whois psp-service.dk:
Domænenavn: psp-service.dk
Registreret: 2008-03-29
Navn: Joakim Christensen
Gravatar #3 - jeldtoft
3. apr. 2008 21:59
#2 Gør ligesom mig. Bring it to the next level. Brug whois fra dk-hostmaster.

Mvh Jeldtoft
Gravatar #4 - jeldtoft
3. apr. 2008 22:01
.... Som du også gjorde
Gravatar #5 - buch
3. apr. 2008 22:13
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor folk bare ikke er ærlige?

Han kunne sagtens have fået noget ordentlig "gratis" reklame, hvis han ikke forsøgte at pakke det sådan ind.
Gravatar #6 - Mad-os
4. apr. 2008 00:06
Jeg prøver da ikke at pakke noget ind.. Jeg besøgte siden og brugte servicen.. jeg kunne da ikke vide hvor gammel siden var :)
Gravatar #7 - Mad-os
4. apr. 2008 00:08
Og jeg har haft en bruger her før :) det er var bare med min gamle mail, så kunne ikke få mit password igen :/
Gravatar #8 - myplacedk
4. apr. 2008 04:55
Det ser stadig vældig suspekt ud. Hvordan fandt du siden?
Gravatar #9 - reefermadness2
4. apr. 2008 04:59
http://www.dansk-psp-forum.dk/index.php/forums/vie...

http://www.boomtown.net/da_dk/forum/viewtopic.php?...

Det er så tydeligt at du er med ejer... Hvordan fandt du siden? google har ikke engang cachet den endnu, men alligevel faldt ham på boomtown den på google... lugter langt væk af FUSK
Gravatar #10 - reefermadness2
4. apr. 2008 05:09
Desuden siger du at du hedder joakim på dansk psp forum...

Så dav dav joakim held og lykke med dit skod site, jeg ville aldrig købe noget derfra!

En webshop der er lavet i FRONTPAGE er altså bare ikke særlig troværdig... Skulle ikke undre mig at du er en 13årig lille dreng med avisjob der rigtig gerne vil have en eller anden sucker til at sende dig en gratis PSP
Gravatar #11 - Mad-os
4. apr. 2008 15:13
Jeg forstår ikke hvorfor alle indlæg skal flames ned så snart der er noget.. så er det heller ikke vigtigere! Ja jeg fandt siden via google, ved ikke hvorfor i kan, men for mig var det intet problem.. søgte på "psp service", og så dukkede den op efter jeg havde kigget lidt.

Kan sagtens se at siden er amatøragtigt lavet, og fuck det, måske var jeg deres første kunde, men det fungerede for mig, og jeg fik hva jeg forventede.. Jeg kender mange som har søgt efter nogen der kunne gøre det i hele Danmark, for hver gang jeg har søgt har jeg kun kunnet finde folk der gjorde det rundt omkring i jylland...

Prøvede bare at være hjælpsom, men det betaler sig vist aldrig på newz.dk....

Og nej det er ikke min side! Så er der sku bedre måder at reklamere på
Gravatar #12 - Mad-os
4. apr. 2008 15:15
*hvorfor i ikke kan
Gravatar #13 - hgul
4. apr. 2008 15:19
#11 Men hvorfor er det så, at du kaldte dig Joakim på Dansk PSP Forum? Kan du ikke selv se det suspekte i det.

Eller du vil måske påstå, at denne Joakim selv har oprettet den bruger, men et næsten identisk brugernavn i forhold til hvad du anvender her (der manglede vist kun en -)?

Men hvad, det er jo også en måde at ødelægge sit omdømme på ;-)
Gravatar #14 - myplacedk
4. apr. 2008 16:24
11 skrev:
Jeg forstår ikke hvorfor alle indlæg skal flames ned så snart der er noget..

Fordi hvis folk rent faktisk kunne kick-starte sit projekt på den måde, ville forumet blive til en skjult reklame-søjle. Nej tak!

Plus vi hader uærlige mennesker.

11 skrev:
så er det heller ikke vigtigere! Ja jeg fandt siden via google,

Du skrev beskeden fem dage efter domænet blev oprettet. Du bruger udtrykket "den anden dag", lad os se det er mindst 1-2 dage. Dvs. der er gået max 3-4 dage fra domænet er oprettet, til den er offentlig tilgængelig i Google.

Det virker ekstremt usandsynligt, eftersom Google kun tilføjer nye sider én gang om måneden, og tiden fra et website bliver crawled til indexet er lavet og testet tager noget tid.
Gravatar #15 - Jonasee
4. apr. 2008 17:52
http://www.google.dk/search?hl=da&client=firef...

google søgning på "www.psp-service.dk"

den er der ikke
Gravatar #16 - XorpiZ
4. apr. 2008 17:55

Det fedeste er næsten, at han hårdnakket påstår, at han inden for fem dage efter domænet var oprettet, nåede at finde siden via google, sende sin psp ind, få den downgraded (?) og så sendt tilbage.

Det er satme god service fra psp-service.dk!!!
Gravatar #17 - myplacedk
4. apr. 2008 18:01
Han snakker jo om at dem i Jylland ikke kan bruges, så den er nok ikke sendt frem og tilbage. Så sparer du vel 2-14 dage.
Gravatar #18 - XorpiZ
5. apr. 2008 02:25

Hehe ja, det kan tænkes
Gravatar #19 - PeterPanComplex
5. apr. 2008 11:01
LOL kan godt lide den måde Mad-os bare blev helt stille på lige pludselig.. ;)
Gravatar #20 - Norrah
5. apr. 2008 12:44
Nogen der ved om man kan få Final Fantasy VII til at køre på sin psp?
Har en PSP, godt nok aldrig brugt den.. Og FFVII org til ps1.
Men regner med når Crisis Core udkommer så, vil jeg rent faktisk prøve den.
i samme tid kunne det være fedt hvis jeg kunne smide første spil over på psp'en.. ORG til psp er at fortrække, men har ikke kunne finde noget information om det, men har set det køre på en psp.

Er det teknisk muligt? Og kan jeg gøre det, lovligt?
Gravatar #21 - myplacedk
5. apr. 2008 12:48
Du er off-topic med dit PSP-snak! Denne tråd handler om at bashe Mad-os. ;-)
Gravatar #22 - Norrah
5. apr. 2008 12:59
#21 ville jeg også havde gjort.
Men jeg følte ikke rigtig for det.
I har sagt alt der er værd at sige.

Måske ikke: At en nørd side måske ikke er stedet at reklamere for et tilbud de fleste ville kunne lære selv.

Men jeg tænkte nu stadig at det var en god tråd at tage mit spørgsmål op i?
Gravatar #23 - Mad-os
7. apr. 2008 15:45
Nu er folk jo ikke så glade for mig herinde længere.. men hul i det, gider ikke diskutere det her længere :)

Men uanset hvad, ville da lige hjælpe..

- Norrah:

Jeg har fået Final Fantasy VII til at virke fint, og jeg har også smidt alle de andre gamle ps1 spil jeg havde liggende over på min PSP. Det kan gøres ved at bruge et program der kan lave ISO filer, og så dit cd-rom/dvd drev hvor du sætter dine ps1 spil i, og så bruger programmet til at lave dem om til iso-images. Derefter smider du dem bare ind i psp'ens hovedmappe i en undermappe du døber ISO.

Men det kræver altså stadig at du får cracket din psp (hvilket forresten også er lovligt)

Det bliver først ulovligt så snart du ikke selv ejer originalerne.
Gravatar #24 - Norrah
7. apr. 2008 16:33
#23 okay, lyder godt. Tak for det.
Så jeg skal med andre ord bruge mit eget FF7.

Vil jeg se på lidt senere.

Og held og lykke med jeres projekt. Omend jeg nok ikke ville nævne det der med at de jo er dyrt at købe spil. Det huller lidt jeres "motivation"...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login