mboost-dp1
WOW account (70 hunter)
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
WOW account hunter lvl 70, Hej.
jeg vil gerne sælge min tauren hunter lvl 70.
Den har fuld epic.
Pvp gear: 4/5 gladiator.
Pve gear: Kara og heriocs.
Den har selvfølgelig epic normal mount.
Og så 60% flying.
Den har 22 badges, 15000 honor, 750 arena points og 1000G.
På accounten er der også:
19 UD twink rogue. (Kilrogg PvE)
61 NE Priest. (Dunemaul PvP)
55 Human Rogue. (Dunemaul PvP)
54 Gnome Mage. (Dunemaul PvP)
Der er betalt til en månede mere ca.
Skriv til mig på min msn: [email protected] - for mere information.
jeg vil gerne sælge min tauren hunter lvl 70.
Den har fuld epic.
Pvp gear: 4/5 gladiator.
Pve gear: Kara og heriocs.
Den har selvfølgelig epic normal mount.
Og så 60% flying.
Den har 22 badges, 15000 honor, 750 arena points og 1000G.
På accounten er der også:
19 UD twink rogue. (Kilrogg PvE)
61 NE Priest. (Dunemaul PvP)
55 Human Rogue. (Dunemaul PvP)
54 Gnome Mage. (Dunemaul PvP)
Der er betalt til en månede mere ca.
Skriv til mig på min msn: [email protected] - for mere information.
Undrer mig lidt over hvorfor #1's indlæg er blev vurderet til flamebait? Ikke mindst af en fra staff - kunne man ikke lige få en forklaring?
For mig at se er der en bruger som prøver at sælge noget computerrelateret i et forum, som er lavet til at man kan sælge - "ting"? Synes ikke lige jeg kan finde nogen særlige retningslinjer for hvad man må sælge, men det kan da være jeg har overset noget?
For det andet er flamebait formuleret som "Et indlæg som kun har til formål at provokere andre læsere." Kan da umuligt se hvordan sådan en tråd her kan provokere jer - i det mindste kan i da bare nøjes ignorere sælger.
For mig at se er der en bruger som prøver at sælge noget computerrelateret i et forum, som er lavet til at man kan sælge - "ting"? Synes ikke lige jeg kan finde nogen særlige retningslinjer for hvad man må sælge, men det kan da være jeg har overset noget?
For det andet er flamebait formuleret som "Et indlæg som kun har til formål at provokere andre læsere." Kan da umuligt se hvordan sådan en tråd her kan provokere jer - i det mindste kan i da bare nøjes ignorere sælger.
#6 - Det skal jeg ikke kunne sige noget om, aner intet om wow. Men så kunne man da vælge at oprette en post, hvor der står at det ikke er tilladt at oprette sådanne tråde på newz - så har man da ligesom sat standarden.
#7 - Man skal flamebaites hvis man opretter en bruger på newz, for derefter at bruge deres forum? Det lyder meget logisk.
#7 - Man skal flamebaites hvis man opretter en bruger på newz, for derefter at bruge deres forum? Det lyder meget logisk.
Der er vel en lov om at hvis du har købt en vare, så ejer du den og kan gøre med den hvad du vil så længe det ikke udgøre en trussel på nogen måde eller er til gene for andre. Så hvis man sælger en account så skal original licens kode medfølge, og så er der jo ikke så meget mere at diskuttere der.
Der er vel en lov om at hvis du har købt en vare, så ejer du den og kan gøre med den hvad du vil så længe det ikke udgøre en trussel på nogen måde eller er til gene for andre. Så hvis man sælger en account så skal original licens kode medfølge, og så er der jo ikke så meget mere at diskuttere der.
Hvis man har købt en ret til at en person uanset hvilken på spille spillet, så er det selvfølgelig lovligt.
Men har man købt en ret til at en bestemt navngiven person må spille spillet, så er det ikke lovligt.
Og det fremgår jo klart her, at man ikke har købt ret til at overdrage retten til tredieperson.
Det er rigtigt at dansk lov ikke accepterer alle EULA'er for køb af software.
Men jeg tror ikke at du vil have mange chancer ved et sagsanlæg mod Blizzard, fordi:
1) det er ikke et produkt men en service (en ToS - ikke en EULA) og det er helt almindeligt med ToS'er med skrappe restriktioner - prøv f.eks. og find et web hotel som ikke forbeholder sig ret til hvad som helst
2) de giver dig 30 dages retur ret hvis du ikke kan acceptere ToS (et af kritik punkterne med EULA er at det typisk er for sent når man læser den - prøv at returnere åbnet software fordi man under installationen læste EULA Og ikke kunne acceptere denne)
Hvis man har købt en ret til at en person uanset hvilken på spille spillet, så er det selvfølgelig lovligt.
Men har man købt en ret til at en bestemt navngiven person må spille spillet, så er det ikke lovligt.
Og det fremgår jo klart her, at man ikke har købt ret til at overdrage retten til tredieperson.
Det er rigtigt at dansk lov ikke accepterer alle EULA'er for køb af software.
Men jeg tror ikke at du vil have mange chancer ved et sagsanlæg mod Blizzard, fordi:
1) det er ikke et produkt men en service (en ToS - ikke en EULA) og det er helt almindeligt med ToS'er med skrappe restriktioner - prøv f.eks. og find et web hotel som ikke forbeholder sig ret til hvad som helst
2) de giver dig 30 dages retur ret hvis du ikke kan acceptere ToS (et af kritik punkterne med EULA er at det typisk er for sent når man læser den - prøv at returnere åbnet software fordi man under installationen læste EULA Og ikke kunne acceptere denne)
http://www.worldofwarcraft.com/legal/termsofuse.ht...
Ownership/Selling of the Account or Virtual Items.
Blizzard does not recognize the transfer of Accounts. You may not purchase, sell, gift or trade any Account, or offer to purchase, sell, gift or trade any Account, and any such attempt shall be null and void. Blizzard owns, has licensed, or otherwise has rights to all of the content that appears in the Program. You agree that you have no right or title in or to any such content, including the virtual goods or currency appearing or originating in the Game, or any other attributes associated with the Account or stored on the Service. Blizzard does not recognize any virtual property transfers executed outside of the Game or the purported sale, gift or trade in the "real world" of anything related to the Game. Accordingly, you may not sell items for "real" money or otherwise exchange items for value outside of the Game.
Det er ikke den bedste :)
Det er ikke den bedste :)
Ownership.
All rights and title in and to the Program and the Service (including without limitation any user accounts, titles, computer code, themes, objects, characters, character names, stories, dialogue, catch phrases, locations, concepts, artwork, animations, sounds, musical compositions, audio-visual effects, methods of operation, moral rights, any related documentation, "applets" incorporated into the Program, transcripts of the chat rooms, character profile information, recordings of games played on the Program, and the Program client and server software) are owned by Blizzard or its licensors. The Program and the Service are protected by United States and international laws. The Program and the Service may contain certain licensed materials, and Blizzard's licensors may enforce their rights in the event of any violation of this Agreement.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.