mboost-dp1

Wow account 6/8 tier6 shaman sælges.

Gå til bund
Gravatar #1 - Wulle
30. aug. 2008 12:43
Hej jer der ude.
Som i nok har gættet sælger jeg mit wow account hvor på der er en 6/8 tier6 shaman på Ghostlands EU. udover det er der noget pvp gear med brutal - guardian - vindicator osv. Jeg har også lidt elemental gear, dog ikke det vilde. har mere gået op i enhacement gear hvor der er noget tier6 og noget Black temple . mount hyjal random items.Det er alt sammet epic gemmed. jeg har 375 alch . dog har jeg ikke 2 proffesions. har aldrig fået mig selv til nummer 2 :) .
Jeg sælger accounten da har jeg så meget arbejde og ikke får tid til wow i et stykke tid
da jeg også får egen lejlighed kunne det være dejligt med nogle extra penge :) .
jeg har alle infomantions til accounten . og vi skifter da bare min email til din :) .
Så hvis det lyder som din smag.
Gik mig da et kald :)
Gravatar #2 - jeldtoft
30. aug. 2008 13:38
Oprettet:
30. aug. 2008 14:39

Aktiveret:
30. aug. 2008 14:40

Men jeg lader alle de andre om, at flame dig :)
Gravatar #3 - Wulle
30. aug. 2008 13:44
Hvad skal det betyde?
Gravatar #4 - holmen
30. aug. 2008 13:44
Er det ikke blizzard der ejer accounten? Du lejer/låner den vist kun.
Gravatar #5 - Wulle
30. aug. 2008 13:45
øøh nej ?
Det er faktisk den person som laver accounten der ejer den . men det er blizzard the ejer selve *Verdenen* man køber sig adgang til den ved gametime.
Gravatar #6 - Thalion
30. aug. 2008 13:52

ehh? nej?

Har du ikke læst EULA'en? Alt på din account ejer blizzard. Så vidt jeg ved må du gerne sælge din account. Der må bare ikke være nogle characters på...

Så jo blizzard ejer alle dine chars...
Gravatar #7 - Svindleren
30. aug. 2008 13:56
once again... der har nu været 2384y9283742389074 tråde om salg af wow accounts.. ...........retard!!!
Gravatar #8 - TullejR
30. aug. 2008 14:01
Der er ingen der nogensinde har haft success med at sælge wowlol-accounts her inde. Alle er blevet flamet tilbage til stenalderen. :-)
Gravatar #9 - GormDK
30. aug. 2008 14:01
Er der nødvendigvis noget galt i, at han opretter en bruger her fordi han har en specifik ting, som han gerne vil sælge?
(imo nej; husker svagt at en admin/staff engang har sagt noget om, at det ikke nødvendigvis var dumt, og hvis de mente det, havde de måske gjort noget for at forhindre det, da dette langtfra er første eksempel)

#4,5,6 og mange andre
Se denne tråd http://newz.dk/forum/newz-dk/debat-wow-relaterede-... for en diskussion om salg af wow-accs/chars; det hjælper vidst ikke meget at starte en laaang debat i denne tråd også.
Gravatar #10 - Wulle
30. aug. 2008 14:06
jeg ved ikke hvad der sker her.
Men jeg prøver jo bare at sælge mit account.
hvis du ikke vil købe det.
Så lad da være med at læse det? .
Jeg har ikke sagt du skal.
&& GormDK.
Dejligt at se at ikke alle er børn herinde ;oo
Gravatar #11 - TullejR
30. aug. 2008 14:10
#10: Du *kan* ikke sælge wowlol-accounts her. Prøv hol.dk, tweak.dk, tweakup.dk or whatever you fancy.
Gravatar #12 - markjensen
30. aug. 2008 14:13
Jeg vil gerne sælge min mor. Hun har epic patter
Gravatar #13 - kimx
30. aug. 2008 14:15
#Wulle

Generelt bliver folk flamet for at sælge wow kontoer fordi et de ikke gør opmærksom på at der er en risiko (ved ikke om den er reel eller hvor stor den er) for at blizzard sletter/lukker/whatever kontoen hvis de finder ud af at den er blevet handlet.

Derudover er der en generel modvilje på forummet mod at man sælger in-game ting. Hvilket du nok også ville have opdaget hvis du havde undersøgt hvilket forum du valgte at sætte den til salg på.
Gravatar #14 - stargate
30. aug. 2008 14:27
1. Hvis man SKAL sælge sin accont skal man sælge ALT CD/DVD, key, kasse og accont, ja kort sagt ALT der har noget med den accont at gøre, Hvis det var mig ville jeg forlange at jeg kunne checke at alle filer var slettet fra sælgere.

Men #wulle.

Du opretter en bruger kun med det ene formål at prøve at sælge en WOW accont. Og som #13 siger, du siger ingen ting om at det kan være muligt at den accont bliver lukket.

OG ja ....... Jeg har hørt/snakket med fok der har købt en WOW accont og blivet banned (surt at miste 2000 kr på det).
Gravatar #15 - hgul
30. aug. 2008 15:41
TullejR (11) skrev:
#10: Du *kan* ikke sælge wowlol-accounts her. Prøv hol.dk, tweak.dk, tweakup.dk or whatever you fancy.

Han får ikke meget ud af det på tweak.dk, da vi for lang tid siden valgte at henvise til EULA'en og forbyde salg af WOW accounts ;-)
Gravatar #16 - spacefractal
30. aug. 2008 20:45
Du skulle nok have søgt lidt rundt i forum her, da folk har generalle negative holdninger angående emnet her, men selvføgeligt er ikke alle enige.

Ihvert fald bliver de indlæg tit markeret som flamebits, uanset om det er lovligt at sælge account eller ej.
Gravatar #17 - Svindleren
30. aug. 2008 20:52

er det en MILF... hvad skal du have for hende ?
Gravatar #18 - Dawich
10. sep. 2008 21:55
spacefractal (16) skrev:
Du skulle nok have søgt lidt rundt i forum her, da folk har generalle negative holdninger angående emnet her, men selvføgeligt er ikke alle enige.

Ihvert fald bliver de indlæg tit markeret som flamebits, uanset om det er lovligt at sælge account eller ej.

Tror ikke der er så mange igen der har noget imod det. De fleste er bare ingen interesse i at købe WoW-accounts, og derfor gider de ikke rate indlæggene.

Ligesom i København hvor langt de fleste ikke gider have et ungdomshus, men hvor det alligevel er folk for ungdomshuset man hører mest til.
Gravatar #19 - Svindleren
10. sep. 2008 21:57

Lol at du gad at skrive det indlæg sååå lang tid efter... der har været andre tråde... ;D
Gravatar #20 - Dawich
10. sep. 2008 22:16

Det var den bedste af dem. :)
Gravatar #21 - lolage
10. sep. 2008 23:09
Lad da manden sælge sit account ?
Efter mange år af wow har du jo sikkert så meget at den kan være et par tusinde værd, så hvorfor ikke tjene de mange penge i stedet for bare at lade accountet stå? :l.

Noget andet er; Gør Blizz noget ved man sælger sit acc? De kan sikkert godt gøre noget men hvad???..
Gravatar #22 - hgul
11. sep. 2008 07:51
#21 Hvis du havde fulgt bare lidt med, ville du vide, at de godt kan finde på at lukke en account hvis de finder ud af, at den er blevet solgt ;-)
Gravatar #23 - lolage
11. sep. 2008 07:52
Nå... Ja ok, læste ikke alt posts :D. Men det er vel en risiko køberen selv tager, og hans valg. ^^
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login