mboost-dp1
WoW Account 3* lvl 70
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej da jeg er blevet træt at spille wow vil jeg pørve at sælge min account, som består af :
1 LvL 70 Shamany Full Epic + 1900 Healing + Offspec Epics
Mining +375 og enchanting +300 ( nok til at de Epics )
Alm Flying Mount + Epic Mount.
1 LvL 70 Mage Full Epic omkring 950 Fire Dmg
Alchemy +375 og master Transmuter +375 Herb gathering.
Epic Flying Mount ( Ørn og Netherdrake )
1 LvL 70 Rogue Halv Epic PvP specc +1600 AP
Jc +375 Næsten alle rare recepter på cutting + et par epics +375 Mining
Epic Flying Mount + Epic Mount.
Har nok 1500 g spredt omkring på alle chars.
Og Masser af mats: Omkring 150 Uncutted Rare Blå Gems ( som man kan sælge eller selv skære og sælge, 24 Skyfire diamonds som på darksorrow sælges for 200g + pr Styk ( du kan lave regnestykket )
Har masser af Arcane dust og laner essence som kan sælges + masser af andre værdifulde mats og pots.
Jeg vil skyde på at der ligger mats for over 10.000 g.
Har også en horde lvl 60 på Chrommagus men den er stort set nøgen efter jeg blev hacket for 1 år siden.
Men skriv hvis du er interesseret. Kun seriøse bud bliver taget i Betragtning.
Glemte at sige at de 3 70'er befindersig på Darksorrow og er Ally mens horden er på Chrommagus.
Du kan kontakte mig på [email protected]
1 LvL 70 Shamany Full Epic + 1900 Healing + Offspec Epics
Mining +375 og enchanting +300 ( nok til at de Epics )
Alm Flying Mount + Epic Mount.
1 LvL 70 Mage Full Epic omkring 950 Fire Dmg
Alchemy +375 og master Transmuter +375 Herb gathering.
Epic Flying Mount ( Ørn og Netherdrake )
1 LvL 70 Rogue Halv Epic PvP specc +1600 AP
Jc +375 Næsten alle rare recepter på cutting + et par epics +375 Mining
Epic Flying Mount + Epic Mount.
Har nok 1500 g spredt omkring på alle chars.
Og Masser af mats: Omkring 150 Uncutted Rare Blå Gems ( som man kan sælge eller selv skære og sælge, 24 Skyfire diamonds som på darksorrow sælges for 200g + pr Styk ( du kan lave regnestykket )
Har masser af Arcane dust og laner essence som kan sælges + masser af andre værdifulde mats og pots.
Jeg vil skyde på at der ligger mats for over 10.000 g.
Har også en horde lvl 60 på Chrommagus men den er stort set nøgen efter jeg blev hacket for 1 år siden.
Men skriv hvis du er interesseret. Kun seriøse bud bliver taget i Betragtning.
Glemte at sige at de 3 70'er befindersig på Darksorrow og er Ally mens horden er på Chrommagus.
Du kan kontakte mig på [email protected]
#2 Måske fordi mange nørder spiller WOW og newz er et sted for nørder TADA :)
Jeg vil gerne byde 20 kr, og så betaler jeg også porto.
PS: Hvad er - Transmuter, DMG, Epic?
PPS: Er Ørn og Netherdrake en form for WoW pendant til Monrad os Rislund?
PPPS: Er "Uncutted Rare Blå Gems" betydeligt flinkere / rare end "Cutted Onde Blå Gems"?
.... Ikke at jeg ikke selv spiller WoW, men det der er sq' sort snak!
PS: Hvad er - Transmuter, DMG, Epic?
PPS: Er Ørn og Netherdrake en form for WoW pendant til Monrad os Rislund?
PPPS: Er "Uncutted Rare Blå Gems" betydeligt flinkere / rare end "Cutted Onde Blå Gems"?
.... Ikke at jeg ikke selv spiller WoW, men det der er sq' sort snak!
#6 Nej der er selvfølgelig mange ikke nørder som også spiller WoW, af alle de nørder jeg kender så spiller ca 75% WoW, gør det dog ikke selv, spild af tid efter min mening
Hvorfor er posterens indlæg ratet som flamebait? Han prøver at sælge noget - Er der forskel på om det er et kamera, en banan (til 5 kr) eller en wow account?
Det er da nærmere alle jeres useriøse indlæg som skal rates enten flamebait eller irrelevante.
Og selvom newz ikke er et køb/salg forum, så skal man ikke behandles seriøst når man oprigtigt prøver at sælge noget?
Wauw, jeg er imponeret
Det er da nærmere alle jeres useriøse indlæg som skal rates enten flamebait eller irrelevante.
Og selvom newz ikke er et køb/salg forum, så skal man ikke behandles seriøst når man oprigtigt prøver at sælge noget?
Wauw, jeg er imponeret
#18 Bare typisk alle de pattebørn herinde som har alt for meget fritid.
Der er altid en vis skepsis overfor konto nyoprettet kun for at lave en annonce.
Derudover så ved de fleste jo at det ikke er tilladt at sælge figurer ifølge WoW's regler, hvorfor en køber potentielt kan risikere at få figuren slettet. Jeg aner ike som sandsynligheden er 50% eller 0.005%, men den er større end 0.
Der er altid en vis skepsis overfor konto nyoprettet kun for at lave en annonce.
Derudover så ved de fleste jo at det ikke er tilladt at sælge figurer ifølge WoW's regler, hvorfor en køber potentielt kan risikere at få figuren slettet. Jeg aner ike som sandsynligheden er 50% eller 0.005%, men den er større end 0.
Så vidt jeg ved er det ikke tilladt at sælge WoW-accounts, og man bliver altid flamet hvis man prøver... derfor må det være flamebait.
Så vidt jeg ved er det ikke tilladt at sælge WoW-accounts, og man bliver altid flamet hvis man prøver... derfor må det være flamebait.
vil også være med... har 10 pizza bakker med nogle af dem rester, der kan nydes, med det sodavand der er tilabge i de 8 flasker cola jeg har. så kan du få nogle tomme cd covers med hmm harl ige kigget rundt, der ligger mønter og andet sjovt du kan få med... hvis man skal have en proff til at vudere det hele så snakker vi altså om mange mange penge... jeg har selv farmet for at få råd til det...
Jeg rydder bordet med dette vilde og sindsyge tilbud:
24 TOMME Carlsberg Carl's Special dåser!!!!!!! Men! det stopper ikke her! Jeg har også! (hold fast!) en snor med et ukendt ( dog i hvert fald flere end 7,5!) antal Tuborg Hvid og Tuborg Blå flag!
Men så spørger du jo sikkert dig selv: Har han mere i posen? JA! HAN HAR!! Du får nemlig (endnu engang, hold nu fast!) også, ikke 1, ikke 2, ikke 3, ikke 4, ikke 5, ikke 6, ikke 7, ikke 8, ikke 9, ikke 10, ikke 11, ikke 12, ikke 13, ikke 14 men hele 15! altså FEMT-EN!! pap-dimser med en Hvid Tuborg reklame, som kan hænges op på 1/4-paller!!! HVEM KAN SLÅ DÉT TILBUD??
(OBS: Jeg skal lige drikke de 24 Carlsberg Carl's Special, inden du kan få dåserne..)
24 TOMME Carlsberg Carl's Special dåser!!!!!!! Men! det stopper ikke her! Jeg har også! (hold fast!) en snor med et ukendt ( dog i hvert fald flere end 7,5!) antal Tuborg Hvid og Tuborg Blå flag!
Men så spørger du jo sikkert dig selv: Har han mere i posen? JA! HAN HAR!! Du får nemlig (endnu engang, hold nu fast!) også, ikke 1, ikke 2, ikke 3, ikke 4, ikke 5, ikke 6, ikke 7, ikke 8, ikke 9, ikke 10, ikke 11, ikke 12, ikke 13, ikke 14 men hele 15! altså FEMT-EN!! pap-dimser med en Hvid Tuborg reklame, som kan hænges op på 1/4-paller!!! HVEM KAN SLÅ DÉT TILBUD??
(OBS: Jeg skal lige drikke de 24 Carlsberg Carl's Special, inden du kan få dåserne..)
#30 Er generelt imod, at grille damer, men med en god marinade kan de vel gå an ?! ;D
#35 han er koen.
jeg vil bare vide om der stadig er garanti på de chars han sælger. eller synes jeg fandme det er suspekt. Omend kun privat garanti, det er altså bedre end slet ingenting!!!
men byder da en hårspænde( det er min kærestes) og 2 IN DA HOUSE wippies klistermærker!!! meget unikke. har også en sandisk sd mini adapter, og en sony M2 adapter, med sammenlagt 64mb hukommelse! og som andre i tråden. en halv defekt 10GB disk. MED GARANTI!!1
jeg vil bare vide om der stadig er garanti på de chars han sælger. eller synes jeg fandme det er suspekt. Omend kun privat garanti, det er altså bedre end slet ingenting!!!
men byder da en hårspænde( det er min kærestes) og 2 IN DA HOUSE wippies klistermærker!!! meget unikke. har også en sandisk sd mini adapter, og en sony M2 adapter, med sammenlagt 64mb hukommelse! og som andre i tråden. en halv defekt 10GB disk. MED GARANTI!!1
Hej...
Ville bare lige sige til alle som er intereserret i en lvl 70
nightelf hunter. Server "Bladefist - PvP"
At de kan kontakte mig på min mail for mere information!
"[email protected]"
Glæder mig til at høre fra jer! :)
Ville bare lige sige til alle som er intereserret i en lvl 70
nightelf hunter. Server "Bladefist - PvP"
At de kan kontakte mig på min mail for mere information!
"[email protected]"
Glæder mig til at høre fra jer! :)
23 skrev:Let the drama commence!
Jeg byder en pakke brugt bacon.
Hvis jeg havde en wow accout ville jeg sælge den til dig, bare for at finde ud af hvordan man bruger bacon så den stadig kan sælges videre (endnu mere interesseret hvis det er den for-stegte)... og hvorfor man kun gør det med en halv pakke...
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.