mboost-dp1
Vinuno Designer dispenser
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej jeg ligger inde med et par helt nye designer dispensere til papvin. Dispenserne har røde sider og børstet stål i midten. Prisen er 799 kr i butikkerne, men jeg har et par jeg sælger for 200kr stk. Så hvis nogen står og mangler en god gave eller lign. Så send endelig en mail så kan vi finde ud af noget.
måske den første ting i denne forum kategori som ikke bruger strøm :D
Jeg bor i århus C hvis den skal afhentes.
kontakt på mail mathias at on-force.dk
Billede her: http://www.scandinaviandesigncenter.com/ProdImg/Ac...
måske den første ting i denne forum kategori som ikke bruger strøm :D
Jeg bor i århus C hvis den skal afhentes.
kontakt på mail mathias at on-force.dk
Billede her: http://www.scandinaviandesigncenter.com/ProdImg/Ac...
#3 Det er en skrøne, at bag-in-box vin er dårlig vin. Det er det samme som med vinflasker med skruelåg eller plastikprop. Det har (idag) ikke ret meget at sige om en ung vin er god eller dårlig.
Nu kan jeg selvfølgelig også se, at #1 har skrevet forkert når han skriver papvin, hvilket som du (#3) også nævner, er noget af en slavevin.
Nu kan jeg selvfølgelig også se, at #1 har skrevet forkert når han skriver papvin, hvilket som du (#3) også nævner, er noget af en slavevin.
Bruger aldrig under 75kr på en flaske vin, og papvin/kassevin er bare ikke på samme niveau.
Så min argumentation er, at hvis man har råd til den dispenser til 799,- så har man også råd til en ordentlig flaske vin, og behøver ikke dispenseren, ergo er den overflødig.
Og der vil jeg hellere gå ud og ofre 100+ kr. på en god flaske.
Bruger aldrig under 75kr på en flaske vin, og papvin/kassevin er bare ikke på samme niveau.
Så min argumentation er, at hvis man har råd til den dispenser til 799,- så har man også råd til en ordentlig flaske vin, og behøver ikke dispenseren, ergo er den overflødig.
Og der vil jeg hellere gå ud og ofre 100+ kr. på en god flaske.
#3 Det er vi så meget enige i. Der er ingen grund til, at købe dårlig eller middelgod vin, hvis man ønsker at nye den.
Men hvis man bare skal have et enkelt glas vin, f.eks. en hverdags aften til bøffen, så kan en b'n'b-vin sagtens klarer dette.
Men hvis man bare skal have et enkelt glas vin, f.eks. en hverdags aften til bøffen, så kan en b'n'b-vin sagtens klarer dette.
#5 Jeg tror du er romantisk anlagt på dette område :-)
Citat fra DR:
Fair nok at man bedst kan lidt vin i glasflasker, men det skal være med den rigtige begrundelse.
Citat fra DR:
Vinmagasinet fandt i deres test ud af, at mange papvine smagte fortræffeligt, og at der her virkelig er penge at spare på god rødvin. Mange af de kendte vine, som man kan få på flaske - fås nemlig også på karton. Vinen smager fuldstændig ens, uanset om det er på karton eller flaske - der er bare flere fordele ved at købe bag-in-box
Fair nok at man bedst kan lidt vin i glasflasker, men det skal være med den rigtige begrundelse.
Jeg har nu set Barolo, Aalto og Briare som "pap-vin", vin som altsaa koster over 400kr flasken ;)
De er bare saa forfaerdeligt udbredte herhjemme synes jeg, men fx i Spanien fandt jeg en del af dem..
Tilgengaeld saa er det umaadeligt "u-tjekket" at servere vin fra en dispenser - flasker - all the way :D
Jeg har nu set Barolo, Aalto og Briare som "pap-vin", vin som altsaa koster over 400kr flasken ;)
De er bare saa forfaerdeligt udbredte herhjemme synes jeg, men fx i Spanien fandt jeg en del af dem..
Tilgengaeld saa er det umaadeligt "u-tjekket" at servere vin fra en dispenser - flasker - all the way :D
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.