mboost-dp1
V: ThinkPad T61p
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Hej,
Er der nogen der vil komme med en vurdering af denne ThinkPad. Jeg overvejer at sælge den om ikke-så-lang-tid.
T61p
T7700 Processor (C2D 2.4Ghz)
2GB RAM (to blokke tror jeg...)
100GB 7200RPM drev
15.4" WUXGA skærm
nVIDIA Quadro FX 570M 256mb
DVDRW
Intel 802.11agn (ikke sikker på n)
Bluetooth
Modem
Fingeraftrykslæser
9 celle batteri
Vista Ultiamte (EN)
Onsite garanti fremtil juni 2010.
Maskinen er oprindeligt købt i USA, men garantien dækkes af IBM i Danmark.
Er der nogen der vil komme med en vurdering af denne ThinkPad. Jeg overvejer at sælge den om ikke-så-lang-tid.
T61p
T7700 Processor (C2D 2.4Ghz)
2GB RAM (to blokke tror jeg...)
100GB 7200RPM drev
15.4" WUXGA skærm
nVIDIA Quadro FX 570M 256mb
DVDRW
Intel 802.11agn (ikke sikker på n)
Bluetooth
Modem
Fingeraftrykslæser
9 celle batteri
Vista Ultiamte (EN)
Onsite garanti fremtil juni 2010.
Maskinen er oprindeligt købt i USA, men garantien dækkes af IBM i Danmark.
6-7k?!?? Den koster 20k fra ny af, men at den er amerikansk trækker selvfølgeligt ret meget ned, især hvis den ikke har dansk tastatur. 10-12k er, under de rette omstændigheder, nok mulig.
Da de fleste herinde er studerende bør man nok vurdere den ud fra denne her model der har dobbelt så stor en hdd og en lille smule kraftigere til en pris på ca 17000,-
http://ok1.de/product_info.php/info/p391_ThinkPad-...
http://ok1.de/product_info.php/info/p391_ThinkPad-...
Du viser til EDB Priser, hvor maskinen har en heller pebret pris. Hvorfor er du ikke realistisk, og viser til f.eks. Computersalg, hvor maskinen er 7000 billigere?
Du viser til EDB Priser, hvor maskinen har en heller pebret pris. Hvorfor er du ikke realistisk, og viser til f.eks. Computersalg, hvor maskinen er 7000 billigere?
#9,
Tak for det. Jeg prøvede at finde den der passede "bedst", da der ikke er fuld model og type nummer på edbpriser. Tak for det mere realistiske pris link. Også til Buch for linket til ok1.de. Prisen hos ok1.de er for øvrigt lidt over 18.000 når forsendelse kommer oven i, men det er nu også lige meget . . .
#10,
???
themuss!=RasmusP :) (det er ikke mig :) Jeg ved heller ikke hvad #10 betyder.
I øvrigt, jeg har haft lidt travlt, derfor den lange ventetid.
God weekend i øvrigt.
Mvh. Rasmus
Tak for det. Jeg prøvede at finde den der passede "bedst", da der ikke er fuld model og type nummer på edbpriser. Tak for det mere realistiske pris link. Også til Buch for linket til ok1.de. Prisen hos ok1.de er for øvrigt lidt over 18.000 når forsendelse kommer oven i, men det er nu også lige meget . . .
#10,
???
themuss!=RasmusP :) (det er ikke mig :) Jeg ved heller ikke hvad #10 betyder.
I øvrigt, jeg har haft lidt travlt, derfor den lange ventetid.
God weekend i øvrigt.
Mvh. Rasmus
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.