mboost-dp1
V: Stationær/bærbar
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Kunne godt tænke mig at finde ud af, hvor meget min stationære og bærbar er værd, da jeg går med planer om at købe Mac.
Stationær
Købt hos topdata.dk Maj 2007
ASUS P5N-E SLI
Intel E6600 2,6Ghz Core 2 Duo
4GB Ram (kan ikke lige huske hastigheden)
Inno3d GeForce 8800GTS 640mb
320gb 7200rpm harddisk
Bærbar
Købt hos Zepto Maj 2008 inkl 4 års forsikring (den inkl tyveri forsikring)
Zepto Znote 6314W
Nvidia 7600GT 512mb
2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200
2GB Ram (kan heller ikke lige huske)
120gb 5400 rpm
Hvad vil i mene de er værd? Skriv hvis i har brug for mere info, så finder jeg lige ud af det. :)
Stationær
Købt hos topdata.dk Maj 2007
ASUS P5N-E SLI
Intel E6600 2,6Ghz Core 2 Duo
4GB Ram (kan ikke lige huske hastigheden)
Inno3d GeForce 8800GTS 640mb
320gb 7200rpm harddisk
Bærbar
Købt hos Zepto Maj 2008 inkl 4 års forsikring (den inkl tyveri forsikring)
Zepto Znote 6314W
Nvidia 7600GT 512mb
2,0 Ghz Intel Core 2 Duo T7200
2GB Ram (kan heller ikke lige huske)
120gb 5400 rpm
Hvad vil i mene de er værd? Skriv hvis i har brug for mere info, så finder jeg lige ud af det. :)
Som jeg skrev til dig i en PM, så sælger jeg den ikke lige nu. Regner med at det skal være en MacBook Pro, men den har jeg ikke råd til p.t., og gider ikke "kun" have min bærbar i så lang tid (den er ikke mega vild :p). Skal også lige have fundet ud af det med de gamle, da det var en konfirmationsgave fra sidste år, så medmindre du kan vente på jeg finder ud af alt det (og ikke sikkert jeg sælger den), kan du desværre ikke købe den.
Som jeg skrev til dig i en PM, så sælger jeg den ikke lige nu. Regner med at det skal være en MacBook Pro, men den har jeg ikke råd til p.t., og gider ikke "kun" have min bærbar i så lang tid (den er ikke mega vild :p). Skal også lige have fundet ud af det med de gamle, da det var en konfirmationsgave fra sidste år, så medmindre du kan vente på jeg finder ud af alt det (og ikke sikkert jeg sælger den), kan du desværre ikke købe den.
11 skrev:#10
Var det ikke noget du skulle havde fundet ud af inden du statte den til salg
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.