mboost-dp1

V: Samlet computer eller hardware hver for sig

Gå til bund
Gravatar #1 - klh
6. jan. 2008 20:12
Jeg har lige købt ny computer, og skal jo så lige se om det kan betale sig for mig, at sælge nogle af delene eller det samlede system fra den gamle. Specs. er som følger:

[list]
[li]Gigabyte Intel 865P chipset[/li]
[li]2*1024 MB Dane Elec DDR3200 ram med påmonterede ThermalTake køleprofiler[/li]
[li]Intel P4 Northwood på 3,0 GHz (nyere end resten af systemet grundet ombytning direkte hos Intel pga. fejl)[/li]
[li]XFX nVidia GeForce 6800 GT dual DVI, AGP x8[/li]
[li]120 GB Maxtor DiamondMax something disk, og 80 GB Samsung disk, begge ATA-133[/li]
[li]Både DVD-brænder og DVD-drev[/li]
[li]3,5" floppy[/li]
[li]In-Win X710 kabinet i sort, og tilhørende 350 Watt strømforsyning som ikke har været i brug de sidste to år[/li]
[/list]

Hvad vil det mon kunne indbringe?
Gravatar #2 - MiniatureZeus
9. jan. 2008 15:25
Tror det bedre kan betale sig at sælge tingene separat. F.eks. kunne du jo sælge de to stænger ram til mig for 150 kr :P
Gravatar #3 - klh
10. jan. 2008 09:28
Hmm, det kan godt være det bedre kan betale sig... Men hvis jeg alligevel ikke kan få noget af betydning ind for den, tror jeg den bliver smidt i et HTPC-kabinet i stedet ;)

Men jeg skal da huske dig, hvis et salg kommer på tale :P
Gravatar #4 - Norrah
10. jan. 2008 10:38
#3 det er nok nemmere at sælge som enhed, men det du får for den er mindre end hvad du vil få for delene hver for sig.

Ulempen ligger så i at du kan komme til at brænde inde med hardware du ikke kan sælge.
Gravatar #5 - holmen
10. jan. 2008 10:59
Smid den på dba.dk til 2k og se hvad der sker.
Gravatar #6 - klh
10. jan. 2008 11:03
#4 Jeg vil også helst sælge den som én enhed - det er nu klart nemmest for mig.

#5 Takker. Det kunne være, at man skulle prøve det :)
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login