mboost-dp1
V: PS3 + spil
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Jeg går og overvejer at sælge min PS3 incl spil, da jeg simpelthen får spillet for lidt og egentligt hellere vil have et mediecenter med et bd/hd-dvd combo drev. Dog har jeg været så tåbelig/uheldig at jeg åbenbart har smidt min kvittering væk. Jeg har prøvet at skrive til Bilka i håb om at kunne få en kopi af garantibeviset, men jeg tror ikke rigtigt på det :(
Hvis jeg nu alligevel får fat i det garantibevis, hvor meget kan man så tillade sig at tage for følgende:
PS3 40gb købt i februar
Ekstra Controller
Pelican PlayStation 3 Charging Station
Spil:
Ratchet & Clank - Tools of Destruction
MLB The Game 2008
CoD3
GTA IV
Rock Band (incl instrumenter)
NBA 2K8
Motor Storm
Burnout Paradise
Hvis jeg nu alligevel får fat i det garantibevis, hvor meget kan man så tillade sig at tage for følgende:
PS3 40gb købt i februar
Ekstra Controller
Pelican PlayStation 3 Charging Station
Spil:
Ratchet & Clank - Tools of Destruction
MLB The Game 2008
CoD3
GTA IV
Rock Band (incl instrumenter)
NBA 2K8
Motor Storm
Burnout Paradise
Kommer lige i tanke om, at Bilka skal gemme din kvittering i 5 år (vidst nok), så der er ingen problemer i, at de ikke kan sende den til dig.
Hvilken bilka har du købt den i?
Hvilken bilka har du købt den i?
Jeg er lige kommet hjem fra Bilka, de bad mig om at finde den præcise dato samt dankort nummer.. Nu har jeg lige printet det ud fra netbank, så det burde være til at skaffe.
Den er købt i Bilka Tilst.
Edit: Tager lige et billede af serienummer og andet brugbar info, så burde den da være helt hjemme.
Den er købt i Bilka Tilst.
Edit: Tager lige et billede af serienummer og andet brugbar info, så burde den da være helt hjemme.
Jeg havde store problemer med at få en kvittering for en bærbar computer i Bilka Horsens.
Metoden kort sagt: De havde en stak med kvitteringer for hver måned. De lå ikke i dato-orden eller nummer-orden. De gad ikke bladre stakken igennem, men jeg måtte da gerne.
De taster det godt nok ind i en computer, men det bliver slettet derfra efter en kort periode. 2 eller 4 uger, så vidt jeg husker.
Hvorfor de ikke smider papiret væk og gemmer det i computeren fatter jeg så ikke.
Metoden kort sagt: De havde en stak med kvitteringer for hver måned. De lå ikke i dato-orden eller nummer-orden. De gad ikke bladre stakken igennem, men jeg måtte da gerne.
De taster det godt nok ind i en computer, men det bliver slettet derfra efter en kort periode. 2 eller 4 uger, så vidt jeg husker.
Hvorfor de ikke smider papiret væk og gemmer det i computeren fatter jeg så ikke.
Jeg tror desværre ikke du kan få mere end højest 500,- for den, men fordi jeg er sådan en gentleman vil ja da gerne byde 1000,- (:
Med de horrible data mængder en PS3 kræver, så er 80GB også for lidt... Nej smid en 320GB HDD i.
Vælg evt. en af de her: http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=1...
For at give et eksempel, så var Star Wars:Force Unleashed Demoen ca. 450 MB større til PS3 end Xbox 360, uden nogen forskel i selve spillet.
Har begge konsoller, og ikke umiddelbart nogen favorit, selvom der er flere titler til Xbox 360.
Med de horrible data mængder en PS3 kræver, så er 80GB også for lidt... Nej smid en 320GB HDD i.
Vælg evt. en af de her: http://edbpriser.dk/Products/Listproducts.asp?ID=1...
For at give et eksempel, så var Star Wars:Force Unleashed Demoen ca. 450 MB større til PS3 end Xbox 360, uden nogen forskel i selve spillet.
Har begge konsoller, og ikke umiddelbart nogen favorit, selvom der er flere titler til Xbox 360.
- Forside
- ⟨
- Forum
- ⟨
- Køb / Salg
Opret dig som bruger i dag
Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.
Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.