mboost-dp1

V: Om køb er ok

Gå til bund
Gravatar #1 - madeinrussia
23. aug. 2008 09:39
jeg har fået tilbudt en xbox360 Elite med 2 joysticks og fifa 08, Brugt, uden nogen form for kvitteringer da den har skiftet hænder et par gange åbenbart, om den er stjålet ved jeg så ikke, men den vil koste mig 2500,- kr. er det rimeligt? Hvordan hænger online delen sammen med resten? noget med det koster at spille online?

TPF.
Gravatar #2 - mindzero
23. aug. 2008 10:16
Det koster penge at spille mod andre over nettet på Xbox Live som det hedder:
http://www.xbox.com/da-DK/live/join.htm
Gravatar #3 - Happy-Cheese
23. aug. 2008 10:17
hos CoolShop koster en ny (dog uden fifa og sikker ossse kun et joystick) 2754,-

Så jeg ville syndes du skulle noget længere ned i pris!
Den er brugt og med NUL garanti med længere.. og der er sikkert heller ikke alt det der embalage der er med en ny!

EDIT:
Og hvem gider spille FIFA ;/
Gravatar #4 - madeinrussia
23. aug. 2008 14:22
#3 ja, 2750 for en ny xbox260 + 350/400 for joystick og 400/500 for spillet, dvs. jeg kan spare cirka 1000 fra garantien, at den ikke er ny rør mig ikke synderlig meget..

#2 okay tak, havde ikke selv "søgt" så det er dejligt du gad, tak.
Gravatar #5 - izym
23. aug. 2008 16:39
3416 DKK fra ny (inkl spil og ekstra controller). Du kunne også bare vælge en Premium HDMI og få en helt ny til 2811 DKK (inkl spil og ekstra controller).
Gravatar #6 - Norrah
23. aug. 2008 17:14
Med xbox's fejlrate, så tør jeg ikke spare garantien.
Gravatar #7 - ZenN
23. aug. 2008 20:38
er xbox 260 en ny version? :)
de har ret. han/hun/hunden/katten/æselet/det kræver for mange penge.
Gravatar #8 - madeinrussia
23. aug. 2008 21:23
#6 det var lige min angst, men hvis harddisk koster 500 at udskifte ( den mest kendte fejl ) så kan de brænde sammen 2 gange inden jeg taber penge på det, eller hvad?
Gravatar #9 - ZenN
23. aug. 2008 21:51
#8 og dine saves ryger, hvis din harddisk fucker HELT op ;) det er klogest at købe en ny, frem for den brugte. altså for den pris.
Gravatar #10 - madeinrussia
24. aug. 2008 09:25
#9 det gør de vel uanset hvad hvis den fucker :P?
Gravatar #11 - Bundy
24. aug. 2008 09:32
Og det er jo ikke HD'en der er den mest almindelige fejl på en 360'er?
Gravatar #12 - ZenN
24. aug. 2008 09:45
10 skrev:
[object]

jeg mener, at man kan lave sådan noget recover noget? ellers er jeg bare for langt fremme i tiden allerede nu :D

#11 nej. min har været til rep ên gang, og det var bundkortet den var galt med. mine venners harddiske har heller aldrig fucket op, sådan at man ikke kan redde saves osv.
Gravatar #13 - MiniatureZeus
24. aug. 2008 09:51
8 skrev:
#6 det var lige min angst, men hvis harddisk koster 500 at udskifte ( den mest kendte fejl ) så kan de brænde sammen 2 gange inden jeg taber penge på det, eller hvad?

Det er langt fra HD'en der har den største fejlrate på 360'eren, men derimod bundkortet som kan resultere i Ring of Death (eller hvad det nu kaldes) og den så skal byttes hos MS, hvilket du ikke kan gøre uden kvittering, selvom det er uden for garanti.
En anden fejl der tit opstår, er DVD drev og PSU, som begge brænder sammen.

Så i forhold til din vurdering, ville jeg ikke turde købe den uden kvitt.
Gravatar #14 - madeinrussia
24. aug. 2008 10:12
#13 Okay tak, så vil jeg se om jeg kan finde en PS3 skal ikke have alt muligt crap der skal byttes og jeg ved ikke hvad :D
Gravatar #15 - zacho
24. aug. 2008 10:13
Da min Xbox fik RROD, ringede jeg blot til MS, hvor det eneste de skulle bruge var maskines serie nummer, samt oplysninger om mig. - Så hvis maskinen ikke har været hos MS før, tror jeg godt du kan få fixet RROD hvis du render ind i den fejl, uden kvitt.
Gravatar #16 - ZenN
24. aug. 2008 17:01

når xbox'en får RROD behøver du ingen form for kvittering.
Gravatar #17 - MiniatureZeus
24. aug. 2008 22:03
15 skrev:
Da min Xbox fik RROD, ringede jeg blot til MS, hvor det eneste de skulle bruge var maskines serie nummer, samt oplysninger om mig. - Så hvis maskinen ikke har været hos MS før, tror jeg godt du kan få fixet RROD hvis du render ind i den fejl, uden kvitt.

16 skrev:

når xbox'en får RROD behøver du ingen form for kvittering.

Jamen så kan #1 bare ignorere mit indlæg (den del i hvert fald). Fik bare at vide af en fyr i EBgames forretning, at man skulle bruge, men han virkede nu ikke for sikker. Hvilket dog lige peger mig ind på, at hvis #1 gerne vil købe en billig konsol, hvor der stadig er kvittering på, så prøv hos EBgames, Blokbuster (er ikke sikker på man kan købe konsoller der dog) eller nogen af de andre store kæder. Der er de vidst tjekkede og der er en form for garanti på mener jeg.
Gravatar #18 - ZenN
25. aug. 2008 13:02
#17 altså der er en garanti med selve forretningen som du kan betale for. den virker ikke til noget, udover at du slipper for at skulle ned i UPS med din xbox når den er i stykker. hverken om du køber garanti i butikken eller ej, så er der 2 årg RROD garanti på din xbox 360 konsol, hvor xbox betaler for alt (inklusiv forsending). jeg kan ikke helt huske, om det er 2 eller 3 år, men det kræver ikke nogen form for kvittering eller garanti.

EDIT: det er 3 år :)
Gravatar #19 - Thalion
26. aug. 2008 09:35
Hmm da det er en elite er den lidt mere værd...

Men 2.5 K er alligevel en smule, og hvis du køber en ny kan du få en med nye komponenter, så er der mindre blæserlarm, og så selvfølgelig lidt mere garanti eller som det er reklamationsret...
Gå til top

Opret dig som bruger i dag

Det er gratis, og du binder dig ikke til noget.

Når du er oprettet som bruger, får du adgang til en lang række af sidens andre muligheder, såsom at udforme siden efter eget ønske og deltage i diskussionerne.

Opret Bruger Login